Τα αμερικανικά οινοποιεία σε εθνικό επίπεδο υπέστησαν οικονομικές δυσκολίες λόγω της κρίσης Covid-19, αλλά αντιμετώπισαν επίσης τις προκλήσεις με αποφασιστικότητα και καινοτομία.

Αυτό προέκυψε απο μια νέα διαδικτυακή έρευνα που διεξήχθη από την WineAmerica, την εθνική ένωση των αμερικανικών οινοποιείων, σε 727 οινοποιεία σε 45 πολιτείες και επικεντρώθηκε σε ένα μήνα (15 Μαρτίου έως 15 Απριλίου) όσον αφορά τις επιπτώσεις στην παραγωγή, την απασχόληση, τον τουρισμό, τις πωλήσεις, το σύνολο οικονομικός αντίκτυπος και κυβερνητικές ενέργειες.

Σε μια σαφώς απαιτητική περίοδο, το πιο συναρπαστικό εύρημα είναι πώς τα οινοποιεία έχουν χρησιμοποιήσει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία για να καλύψουν το χάσμα των πωλήσεων που προκαλούνται από κλειστά δωμάτια και εστιατόρια. Μεταξύ των πιο δημοφιλών στρατηγικών ήταν η παραλαβή οινοποιείων (84% των οινοποιείων το χρησιμοποίησαν), μειωμένα έξοδα αποστολής (63%), ειδικές προσφορές απευθείας προς καταναλωτές (60%), παράδοση κατ ‘οίκον από προσωπικό οινοποιίας (54%), κλαμπ κρασιού σπεσιαλιτέ (53%) και εικονικές γευσιγνωσίες κρασιού (28%) – με μόνο το 5% των ερωτηθέντων να απαντούν «κανένα από τα παραπάνω» Είναι πολύ πιθανό ότι η εμπειρία μάρκετινγκ που αποκτήθηκε από την ανάγκη προσαρμογής θα διαρκέσει πέρα ​​από την κρίση και θα εξυπηρετήσει τη βιομηχανία για τα επόμενα χρόνια.

Αντικατοπτρίζοντας σε μεγάλο βαθμό το σχήμα της αμερικανικής βιομηχανίας κρασιού, με υπεροχή μικρών οινοποιείων, το 70% των ερωτηθέντων παράγει λιγότερες από 5.000 περιπτώσεις, 24% μεταξύ 5.000 και 25.000, 4% μεταξύ 25.000 και 50.000, και 2% πάνω από 100.000. Σχεδόν το 57% είχε ετήσιες πωλήσεις κάτω των 500.000 $, 33% μεταξύ 500.000 και 2.500.000 $, 5% μεταξύ 2.500.000 $ και 5.000.000 $ και 4% πάνω από 5.000.000 $.

Μόνο το 15% των οινοποιείων σταμάτησε την παραγωγή, αλλά το 62% το επιβράδυνε λόγω της κρίσης. Ο μέσος αριθμός εργαζομένων σε κανονικές ώρες ήταν σχεδόν 12, με το μέσο οινοποιείο να έπρεπε να απολύσει περισσότερα από 5 – αν και το 25% των οινοποιείων δήλωσε ότι δεν απολύθηκε κανένα.

Όσον αφορά τον τουρισμό , το μέσο οινοποιείο καλωσορίζει συνήθως 17.644 επισκέπτες ετησίως, ενώ αναμένονται 1.482 κατά τη διάρκεια αυτού του μήνα, αλλά μόνο 124-90% κάτω απο τα προσδοκώμενα. Επιπλέον, το μέσο οινοποιείο έπρεπε να ακυρώσει πάνω από 5 ειδικές εκδηλώσεις (συμπεριλαμβανομένων των εκδηλώσεων κρασιού) που συνήθως φέρνουν πολλούς επισκέπτες σε μια χρονιά. Αυτές οι μεγάλες μειώσεις στον τουρισμό προκλήθηκαν από εντολές διαφόρων επιπέδων διακυβέρνησης, ιδίως από το κράτος, να σταματήσουν ή να μειώσουν τις τουριστικές δραστηριότητες, όπως αίθουσες γευσιγνωσίας.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι πωλήσεις δωματίων γευσιγνωσίας μειώθηκαν κατά μέσο όρο κατά 75% και η ζημιά θα ήταν χειρότερη χωρίς τις νέες επιλογές παραλαβής και άμεσης παράδοσης για τοπικούς πελάτες.

Εν τω μεταξύ, οι χονδρικές πωλήσεις (προορίζονται για λογαριασμούς εκτός και εκτός λειτουργίας) μειώθηκαν κατά μέσο όρο 30% σε σύγκριση με τις προβλέψεις ή τα επίπεδα της ίδιας περιόδου το 2019.