Ο προγραμματισμός των οικογενειακών διακοπών δεν αποτελεί πλέον δραστηριότητα μόνο για τους ενήλικες, σύμφωνα με νέα έρευνα.
Για περισσότερους από 8 στους 10 ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο, ο προγραμματισμός ενός οικογενειακού ταξιδιού είναι μια συνεργατική δραστηριότητα για όλα τα μέλη.
Από αυτή τη διαδικασία φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείψουν τα νεότερα μέλη. Πρόκειται για τη Γενιά Άλφα- Generation Alpha, η οποία αντιπροσωπεύει όσους γεννήθηκαν μετά το 2010.
Ο Gen Alpha ταξιδιώτης μπορεί να είναι νέος, αλλά έχει ιδέες και απόψεις που ήδη επηρεάζουν τις οικογενειακές αποφάσεις. Σε αυτές συμπεριλαμβάνεται τα ταξίδια.
Πιο αναλυτικά, η μελέτη Gen Alpha & Family Travel Trends, η οποία διεξήχθη από την Northstar Research Partners, εξέτασε τον αντίκτυπο και τον ρόλο της Gen Alpha στις αποφάσεις οικογενειακών ταξιδιών.
Οι τουριστικές αγορές που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα είναι η Αυστραλία, η Βραζιλία, ο Καναδάς, η Κίνα, η Γερμανία, η Ιαπωνία, το Μεξικό, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Η.Π.Α.
Πως επηρεάζει η τεχνολογία
Η τεχνολογία, το ψηφιακό περιεχόμενο και η άμεση ικανοποίηση αποτελούν κανόνα για την Gen Alpha. Τουλάχιστον το 50% παρακολουθεί βίντεο σε απευθείας σύνδεση σε μια κινητή συσκευή. Παράλληλα, το 46% χρησιμοποιεί ήδη υπολογιστή για οικιακή εργασία. Επίσης το 58% χρησιμοποιεί ένα smartphone για να επικοινωνεί με φίλους και οικογένεια.
Παρόλο που οι τελικές αποφάσεις λαμβάνονται από τους ενήλικες, περισσότερο από το ένα τρίτο δήλωσε ότι οι Gen Alpha επηρεάζουν τις επιλογές οικογενειακού ταξιδιού.
Από που αντλούν πληροφορίες και έμπνευση για τα οικογενειακά ταξίδια
Οι ιδέες και οι απόψεις πολλών μελών της οικογένειας μπορεί να συμβάλλουν στην αναποφασιστικότητα των προορισμών για τα οικογενειακά ταξίδια. Ειδικότερα, το 71% αποφασίζει μεταξύ δύο ή περισσότερων προορισμών ή δεν έχει κατά νου προορισμό όταν αποφασίζουν να κάνουν ένα οικογενειακό ταξίδι.
Οι πληροφορίες από τις online και offline πηγές σίγουρα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στον προγραμματισμό και την κράτηση ενός οικογενειακού ταξιδιού. Περισσότεροι από 4 στους 10 αναζητούν πληροφορίες σε μηχανές αναζήτησης, συναδέλφους, φίλους ή οικογένεια – συμπεριλαμβανομένων των Gen Alpha.
Ακόμα, τα social media, τα διαδικτυακά βίντεο και η διαφήμιση στο διαδίκτυο μπορούν να επηρεάσουν τους οικογενειακούς ταξιδιώτες.