Τα οικονομικά των καταναλωτών επηρεάζουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια καθώς το 34% εξ αυτών περιορίζει τη συχνότητα ταξιδιών τους για το λόγο αυτό. Παράλληλα, το 25% πραγματοποιεί λιγότερο ακριβά ταξίδια.

Στην πραγματικότητα, το 75% σχεδιάζει να κάνει τις ίδιες ή περισσότερες διακοπές το 2023 από ό,τι το 2022.

Τα ανωτέρω στοιχεία προέκυψαν από την τελευταία έρευνα της Persado. Η έκθεση συνοψίζει τα ευρήματα από μια έρευνα 600 ενηλίκων ηλικίας 18-56 ετών με έδρα στις ΗΠΑ.

Οι καταναλωτές σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τόσο πολύ (ή περισσότερα) το 2023 όσο και το 2022.

Η διαπροσωπική σχέση υπερισχύει των προσπαθειών μάρκετινγκ

  • Το 84% των ερωτηθέντων επέλεξαν τον τελευταίο ταξιδιωτικό προορισμό τους λόγω προσωπικών δεσμών.
  • Tο 25% πήγε με πρόσκληση οικογένειας/φίλου.
  • Tο 23% ταξίδεψε για να επισκεφτεί φίλους/οικογένεια.
  • Το 21% επισκέφτηκε για δεύτερη φορά τον προορισμό.
  • Στο 15% προτάθηκε ο προορισμός από άτομο που εμπιστεύεται.

Πόσο επηρεάζουν οι προωθητικές ενέργειες μάρκετινγκ την πρόθεση για ταξίδια

Μόλις το 19% επηρεάστηκε από καμπάνιες που βασίζονται στο ψηφιακό μάρκετινγκ (social influencers, προωθήσεις μέσω email, αναρτήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης).