Τα προγράμματα loyalty των ταξιδιωτικών brands δεν επηρεάζουν τους καταναλωτές στη διαδικασία σχεδιασμού των ταξιδιών τους. Αυτό αποκαλύπτει σε έρευνά της η κορυφαία πλατφόρμα εξατομίκευσης SmarterHQ.

Σύμφωνα με πρόσφατα αποτελέσματα της έρευνας των καταναλωτών τα προγράμματα αφοσίωσης διαδραματίζουν μόνο ένα μικρό αντίκτυπο στο σχεδιασμό του επόμενου ταξιδιού αναψυχής των καταναλωτών.

Ποιο loyalty πρόγραμμα είναι πρώτο

Η έκθεση SmarterHQ διερεύνησε 18 εταιρείες ταξιδίων και φιλοξενίας. Μεταξύ των 706 ερωτηθέντων ηλικίας από 18 έως 75 ετών, η Marriott κατατάσσεται στην κορυφή της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.

Ακολουθεί η Hilton και η Southwest Airlines. Ωστόσο, μόνο το 39% των ατόμων που βρίσκονται σε ένα loyalty πρόγραμμα εμπιστεύονται απόλυτα μια συγκεκριμένη μάρκα.

Επίσης, όσοι διαθέτουν πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών σε ξενοδοχεία ή αερογραμμές είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση για το τμήμα της διαδρομής νωρίτερα στην κράτησή τους. Το ποσοστό είναι 9,7% για τα ξενοδοχεία και 22,4% για τις αεροπορικές.

Τέλος., έκθεση έδειξε ότι οι millennials και η Gen Z ταξιδιώτες αναζητούν να βιώσουν διαφορετικούς πολιτισμούς στα ταξίδια τους. Συγκεκριμένα το 48% των Gen Z και το 36% των millennials αναζητούν βιωματικά ταξίδια σε σύγκριση με το 25% του Gen X και το 30% των Baby Boomers.