Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η χρήση της ρομποτικής θα συνεχίσει να αυξάνεται στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, σύμφωνα με την GlobalData.
Ωστόσο, υπογραμμίζει πως οι εταιρείες πρέπει να είναι ευαίσθητες στον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσουν αυτή τη μορφή έξυπνης τεχνολογίας.
Σε πρόσφατη δημοσκόπηση της GlobalData, το 31% δήλωσε ότι η εταιρεία του θα επενδύσει στη ρομποτική τους επόμενους 12 μήνες.
Μάλιστα η ρομποτική είναι η τρίτη πιο δημοφιλής επιλογή, πάνω από το IoT και το cloud.
Ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο τα στελέχη επιχειρήσεων και οι εργαζόμενοι πιστεύουν ότι οι επενδύσεις στη ρομποτική θα αυξηθούν οφείλεται στη μακροπρόθεσμη εξοικονόμηση κόστους που μπορεί να προσφέρει αυτή η τεχνολογία. Καθώς και στην παράλληλη ικανότητα της να ανταποκρίνεται στις ξαφνικές αλλαγές στις απαιτήσεις των καταναλωτών.
Επίσης τα ρομπότ μειώνουν την ανάγκη για ανθρώπινη επαφή. Κι αυτό αυξάνει την ασφάλεια για τους ταξιδιώτες σε πολλά στάδια κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Ιδιαίτερα τώρα με την πανδημία.
Τα ρομπότ απαραίτητα στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία
«Πριν από την πανδημία, η χρήση της ρομποτικής στον τουρισμό θεωρούνταν κυρίως ως τέχνασμα.
Τα ρομπότ μπάτλερ στα ξενοδοχεία ήταν μία καλή ευκαιρία για φωτογραφίες στο Instagram από τους επισκέπτες, δημιουργώντας προβολή στον πάροχο καταλυμάτων.
Τα ρομπότ εξυπηρέτησης πελατών στα αεροδρόμια περισσότερο διασκέδαζαν τους επισκέπτες για να μειώσουν τα αισθήματα πλήξης.
Αυτά τα ρομπότ είναι πλέον απαραίτητα για ξενοδοχεία και αεροδρόμια. Λόγω της ανάγκης για ασφαλείς ταξιδιωτικές εμπειρίες στην εποχή του COVID-19.
Μέσω της αύξησης της λειτουργικής αποτελεσματικότητας και της βελτίωσης της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών, η ρομποτική στον τουρισμό θα συνεχίσει να αναπτύσσεται. Ωστόσο, οι εταιρείες πρέπει να διασφαλίσουν ότι δεν αποφεύγουν τις κοινωνικές τους δεσμεύσεις.
Πρέπει να τονιστεί ότι τα ρομπότ έχουν αναπτυχθεί για να εργάζονται δίπλα σε ανθρώπους και όχι αντί για αυτούς».