Σύνταξη: tourismtoday.gr

Σε υψηλά επίπεδα θα κινηθεί η η βιομηχανία influencer marketing, σύμφωνα με το Benchmark Report για το 2022.

Ως αποτέλεσμα του μετασχηματισμού του κλάδου -λόγω της πανδημίας- η ταξιδιωτική βιομηχανία επανεξετάζει τις τεχνικές marketing.
Στον τομέα του τουρισμού σημειώθηκε μια σημαντική εξέλιξη στο ψηφιακό βίντεο και μια ισχυρή σύνδεση με το μάρκετινγκ επιρροής (influencer marketing) καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας.

Οι επηρεαστές (influencers) σχεδιάζουν να αναπτύξουν φέτος μια νέα στρατηγική προώθησης προορισμών, προκειμένου να αντιμετωπίσουν την αναζωπύρωση των ταξιδιών.

Τι δείχνουν τα στοιχεία από την Benchmark Report για το 2022

  • Η βιομηχανία influencer marketing αναμένεται να αυξηθεί κατά 19% στα 16,4 δις δολάρια το 2022.
  • Οι υπηρεσίες/εταιρείες που σχετίζονται με το influencer marketing αυξήθηκαν κατά 26% το 2021, σε 18.900 παγκοσμίως.
  • Πάνω από το 75% των εταιρειών προώθησης σκοπεύουν θα αφιερώσουν έναν προϋπολογισμό στο μάρκετινγκ επιρροής το 2022.
  • Το 54% των εταιρειών που συνεργάζονται με influencers κάνουν πωλήσεις μέσω διαδικτύου.
  • Το Instagram χρησιμοποιήθηκε από σχεδόν από το 80% των επωνυμιών που ασχολούνται με το μάρκετινγκ επιρροής.

Η ταξιδιωτική βιομηχανία θα αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις, αλλά και νέες ευκαιρίες. Πολλοί influencers δίνουν πλέον έμφαση στα βιώσιμα και ασφαλή ταξίδια και άλλοι προσπαθούν να ενθαρρύνουν τα εγχώρια ή τοπικά ταξίδια.
Όσον αφορά στα πρότυπα ταξιδιού, είναι δύσκολο να οριοθετηθούν σε μία συνεχώς μεταβαλλόμενη εποχή.

Τo μόνο σίγουρο είναι ότι τα νέα προφίλ επηρεαστών θα σχετίζονται με τη βιωσιμότητα και οτιδήποτε έχει να κάνει με το περιβάλλον.