Το αυξανόμενο κόστος ζωής αναμένεται να πλήξει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Ωστόσο μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι εμποδίζει την ανάκαμψη της ζήτησης για διακοπές.

Ο ρυθμός πληθωρισμού του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή (ΔΤΚ) βρίσκεται σε υψηλό 30 ετών. Προβλέπεται να φτάσει στο 6% αυτόν τον μήνα και να ξεπεράσει το 7% τον Απρίλιο. Παρόλα αυτά ο αναλυτής καταναλωτικών αγορών Mintel επέμεινε ότι τα ταξίδια «θα παραμείνουν προτεραιότητα των καταναλωτών».

Πολλοί καταναλωτές μπόρεσαν να συμπληρώσουν τις οικονομίες τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Tαξίδια θα είναι ένας από τους κύριους τομείς για να επωφεληθούν από τη συσσωρευμένη ζήτηση για εμπειρίες που ήταν εκτός ορίων.

Το αυξημένο κόστος ζωής θα οδηγήσει όσους έχουν χαμηλότερα εισοδήματα να προσέχουν πώς ξοδεύουν. Όμως οι καταναλωτές με υψηλότερα εισοδήματα, που επηρεάζονται λιγότερο από τον πληθωρισμό, είναι πολύ πιο πιθανό να κάνουν διακοπές.

Το 85% των νοικοκυριών με εισόδημα άνω των 50.000 λιρών προγραμματίζουν διακοπές φέτος. Σημείωσε επίσης ότι ο ταξιδιωτικός τομέας «έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Οι διακοπές αντιπροσωπεύουν τη διαφυγή, κάτι που δεν είναι πιο εφαρμόσιμο.