Σύνταξη: tourismtoday.gr

Αυξημένη είναι η ικανοποίηση των επισκεπτών σε ξενοδοχεία στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την ετήσια μελέτη της JD Power.

Η εξυπηρέτηση του προσωπικού είναι πλέον ο παράγοντας με την υψηλότερη βαθμολογία σε όλα τα τμήματα ξενοδοχείων από economy έως luxury.
Η μελέτη μετρά τη συνολική ικανοποίηση πελατών με βάση την απόδοση σε έξι παράγοντες, όπως:

  • Επικοινωνία και συνδεσιμότητα.
  • Φαγητό και ποτό.
  • Δωμάτιο.
  • Ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις.
  • Εξυπηρέτηση προσωπικού.
  • Σχέση ποιότητας/τιμής.

Συνέκρινε έως και 102 επωνυμίες σε εννέα τμήματα της αγοράς με βάση τις απαντήσεις από 33.754 επισκέπτες ξενοδοχείων που έκαναν check in μεταξύ Μαΐου 2022 και Μαΐου 2023.

Ικανοποίηση και προσωπικό

  • Η ικανοποίηση από το προσωπικό του ξενοδοχείου έφτασε το 701 σε κλίμακα 1.000 βαθμών, καθιστώντας την τον μοναδικό παράγοντα με την υψηλότερη βαθμολογία στη φετινή μελέτη.
  • Το 86% δεν αντιμετώπισε προβλήματα στη διαμονή του. Αυτό αντανακλά την ικανότητα του προσωπικού να επιλύει προβλήματα.

Το λόμπι του ξενοδοχείου

Το λόμπι του ξενοδοχείου και η εμπειρία στον κοινόχρηστο χώρο καθώς και η αξία είναι επίσης κρίσιμα για την ικανοποίηση.

  • Οι επισκέπτες σε πολυτελή ξενοδοχεία θέλουν ένα μοντέρνο και μοναδικό λόμπι.
  • Οι luxury επισκέπτες παρατεταμένης διαμονής συχνά αναζητούν ένα λόμπι που να είναι φιλόξενο.

Σχέση ποιότητας/τιμής

Η αξία για την τιμή που καταβλήθηκε δεδομένης της ποιότητας και των υπηρεσιών εξακολουθεί να είναι στο επίκεντρο.

Η συνολική ικανοποίηση μεταξύ των επισκεπτών που αξιολογούν την σχέση ποιότητας/τιμής που πλήρωσαν για το δωμάτιο τους ως εξαιρετική ή τέλεια (σε μια κλίμακα από κακή έως τέλεια) είναι 302 πόντους υψηλότερη από ό,τι μεταξύ αυτών που δεν την αξιολογούν.

Ποιες μάρκες ξενοδοχείων ικανοποιούν τους περισσότερους επισκέπτες

  • Η Waldorf Astoria (788) κατακτά την πολυτελή κατηγορία (luxury).
  • Τα Hard Rock Hotels (723) κέρδισαν την ανώτερη κατηγορία (upper upscale) για τρίτη συνεχή χρονιά, ισοβαθμώντας με τη Margaritaville Hotels & Resorts (723).
  • Η Cambria Hotels & Suites (738) είναι η κορυφαία μάρκα υπρπολυτελείας (upscale brand).
  • Η Hyatt House (729) βρίσκεται στην κορυφή του πολυτελούς τμήματος παρατεταμένης διαμονής (upscale extended) για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
  • Η συλλογή εμπορικών σημάτων από τη Wyndham (762) αναγνωρίστηκε ως η πιο ικανοποιητική επωνυμία ανώτερης μεσαίας κλίμακας (upper midscale) το 2023.
  • Ο κολοσσός των ξενοδοχείων Hilton κέρδισε επίσης μεγάλες νίκες όσον αφορά την παρατεταμένη διαμονή σε ανώτερη μεσαία/μεσαία κλίμακα.
    Το Home2 Suites by Hilton (681) να οδηγεί στην κατηγορία (upper midscale/midscale) και το Tru by Hilton (708) να θέτει τον πήχη για τις μάρκες μεσαίας κλίμακας (midscale).
  • Η Americas Best Value Inn (637) και η Microtel by Wyndham (637) ισοβαθμούν στις πιο ικανοποιητικές οικονομικές (economy) μάρκες φέτος.
  • Το WoodSpring Suites (609) πρωτοπορεί στον τομέα της οικονομικής παρατεταμένης διαμονής (economy extended).