Σύνταξη: tourismtoday.gr

Έντονη ικανοποίηση, συχνές αποδράσεις και έναν ισορροπημένο συνδυασμό προσωπικών και επαγγελματικών ταξιδιών, δείχνει η ετήσια έρευνα πελατών της airBaltic.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε πάνω από 20 χώρες -με ιδιαίτερη έμφαση στη Λετονία, τη Λιθουανία, την Εσθονία και τη Φινλανδία- εγχώριες αγορές του αερομεταφορέα.

Βελτίωση από έτος σε έτος και μοναδική τοποθέτηση

Η εθνική αεροπορική εταιρεία της Λετονίας έχει ενισχύσει τη θέση της ως η νούμερο ένα επιλογή για τους ταξιδιώτες, αυξάνοντας την προτίμηση στο 59%, από 56% το προηγούμενο έτος.

Συχνότητα και προτιμήσεις ταξιδιού

  • Το 89% ταξίδεψε τουλάχιστον μία φορά τους τελευταίους έξι μήνες, με το 40% να πετάει κάθε δύο έως τρεις μήνες. Ένα τέτοιο μοτίβο συχνών ταξιδιών υπογραμμίζει την πίστη και τη δέσμευση της πελατειακής βάσης της.
  • Όσον αφορά τα προτιμώμενα αεροδρόμια, το αεροδρόμιο RIX στη Ρίγα παραμένει η κορυφαία επιλογή για το 42%, υπογραμμίζοντας την ισχυρή παρουσία και συνδεσιμότητα της αεροπορικής εταιρείας στην περιοχή.

Λόγοι ταξιδιού

  • Οι οικογενειακές διακοπές είναι ο κύριος λόγος για τις πτήσεις, όπως αναφέρθηκε από το 50%.
  • Ακολούθησαν τα ταξίδια αναψυχής στο 40%, με τους επισκέπτες με φίλους και συγγενείς στο 33%.
  • Τα εταιρικά ταξίδια αντιπροσώπευαν το 30% και τα ταξίδια αναψυχής/εργασίας το 24%. Αυτές οι πληροφορίες αποκαλύπτουν έναν ισορροπημένο συνδυασμό προσωπικών και επαγγελματικών ταξιδιών.

Με ποιους ταξιδεύουν

  • Οι περισσότεροι προτιμούν να ταξιδεύουν με σύζυγο ή σύντροφο (58%).
  • Το 48% ταξιδεύει συχνά μόνο και το 30% με παιδιά.

Προτιμήσεις αεροπορικών εταιρειών και αφοσίωση πελατών

Η airBaltic παραμένει η πρώτη επιλογή για το 89%, ένα εντυπωσιακό ποσοστό, ιδίως σε σύγκριση με τους πλησιέστερους ανταγωνιστές της με 34% και 31% αντίστοιχα.

Αυτή η ισχυρή προτίμηση αποδίδεται στις βολικές ώρες πτήσεων, στις ανταγωνιστικές τιμές και στο εκτεταμένο δίκτυο απευθείας πτήσεων.

Οι top υπηρεσίες

  • Οι παραδοτέες αποσκευές παραμένουν η πιο πολύτιμη πρόσθετη υπηρεσία μεταξύ των επιβατών, ακολουθούμενη από την κράτηση θέσης και τις βαριές χειραποσκευές.
  • Η ευκολία στις ώρες πτήσεων (51%), οι καλές προσφορές τιμών (43%) και το εκτεταμένο δίκτυο προορισμών (31%) αναφέρθηκαν ως οι κυριότεροι λόγοι για την επιλογή της airBaltic έναντι άλλων αεροπορικών εταιρειών.

Οι ταξιδιώτες επιλέγουν την airBaltic γιατί συνδυάζει στοιχεία τόσο των παραδοσιακών όσο και των αερομεταφορέων χαμηλού κόστους, γεγονός που τη διαφοροποιεί από άλλες αεροπορικές εταιρείες.
Αυτή η μοναδική θέση την καθιστά ισχυρότερη και πιο ανταγωνιστική στην αγορά.