Σύνταξη: tourismtoday.gr

Καθ ‘όλη τη διάρκεια της πανδημίας, τα ξενοδοχεία μείωσαν το προσωπικό και τις υπηρεσίες καθώς προσαρμόστηκαν στη χαμηλή ζήτηση.

Οι επισκέπτες συχνά αντέδρασαν αρνητικά σε αυτές τις αλλαγές. Αυτό αποδεικνύεται από τη χαμηλότερη ικανοποίηση διαμονής σε επώνυμα ξενοδοχεία που λειτουργούν από κορυφαίες εταιρείες διαχείρισης τρίτων, σύμφωνα με το JD Power 2021.

Η μείωση της ικανοποίησης των επισκεπτών είναι στα τρόφιμα, ποτά και στην εξυπηρέτηση του προσωπικού.

“Καθώς η ζήτηση των ξενοδοχείων αυξάνεται, οι επισκέπτες εκφράζουν την επιθυμία, για επιστροφή στα πρότυπα μάρκας, δήλωσε ο Andrea Stokes, επικεφαλής πρακτικής φιλοξενίας στην JD Power.

Παρουσία διαρκών περιορισμών και ελλείψεων εργασίας, αυτό μπορεί να είναι μια πρόκληση για τις εταιρείες διαχείρισης.

Καθώς βγαίνουμε από τη χειρότερη κρίση, οι τρίτοι φορείς εκμετάλλευσης έχουν την ευκαιρία να ενσωματώσουν την ανατροφοδότηση των επισκεπτών. Τόσο σε πολιτικές όσο και σε εκπαίδευση.

Έτσι θα διασφαλίσουν ότι το προσωπικό μπορεί να διαχειριστεί αυτές τις προκλήσεις χωρίς να θυσιάσει την εξυπηρέτηση των επισκεπτών.”

Η ικανοποίηση των επισκεπτών παραμένει σταθερή για παροχές όπως Wi-Fi, πισίνες και γυμναστήρια.

Οι αντιλήψεις για τη σχέση ποιότητας / τιμής είναι επίσης αμετάβλητες σε σύγκριση με το σημείο αναφοράς πριν από την πανδημία που κυκλοφόρησε το 2020.