Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι τουρίστες παραμένουν λιγότερο ικανοποιημένοι από τις εμπειρίες τους στα αεροπορικά ταξίδια, σύμφωνα με ανάλυση από το US PIRG Education Fund.

Ο αριθμός σε ταξιδιώτες με αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ πέρυσι, παραμένει κάτω από τα επίπεδα του 2019.
Ωστόσο, οι καταγγελίες έχουν σχεδόν τετραπλασιαστεί σε σύγκριση με πριν από τρία χρόνια. Με λίγα λόγια, όλα τα αρνητικά χειροτέρεψαν το 2022.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα μεταξύ των ταξιδιωτών για το 2022

Η έλλειψη επιστροφών χρημάτων από αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες ήταν στην κορυφή της λίστας για τους πρώτους 11 μήνες του 2022.

Από τη θετική πλευρά, ο αριθμός των καταγγελιών για επιστροφή χρημάτων συνολικά είναι μειωμένος σε σύγκριση με το 2021. Παρ όλα αυτά, εξακολουθεί να είναι 10 φορές υψηλότερος από ό,τι το 2019.

Καθυστερήσεις, ακυρώσεις και χαμένες αποσκευές

  • Οι αεροπορικές εταιρείες στις ΗΠΑ ακύρωσαν 190.038 πτήσεις το 2022, που αντιστοιχεί στο 2,7% του προγράμματος.
  • Πάνω από 1,44 εκατομμύρια περισσότερες πτήσεις (20,6%), καθυστέρησαν.
  • Πέρυσι σημειώθηκε ο μεγαλύτερος αριθμός ακυρώσεων από το 2001, όταν τα αεροπορικά ταξίδια διακόπηκαν από τις τρομοκρατικές επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου και οι ουρανοί ήταν άδειοι για μέρες.
  • Ο αριθμός καταγγελιών από επιβάτες επικεντρώθηκε αποκλειστικά σε ακυρώσεις και καθυστερήσεις. Αυτές τριπλασιάστηκαν πέρυσι, σε σύγκριση με το 2019.
  • Το 2022 οι αεροπορικές εταιρείες χειρίστηκαν λανθασμένα σχεδόν 3 εκατομμύρια βαλίτσες, αναπηρικά καροτσάκια και σκούτερ.
  • Οι χαμένες, κατεστραμμένες, καθυστερημένες και κλεμμένες αποσκευές αντιπροσώπευαν τα περισσότερα προβλήματα. Υψηλότερο ήταν το ποσοστό παραδοτέων αποσκευών σε σχέση με το 2021 ή το 2019.

Κατά τη διάρκεια ενός έτους η ταξιδιωτική βιομηχανία αγωνίζονταν να επιστρέψει σε κάποια εκδοχή ομαλότητας. Αλλά όπως αποδείχτηκε, δεν ήταν έτοιμη.
«Η περίοδο στα ταξίδια πέρυσι στιγματίστηκε από ακυρώσεις», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανάλυση.