Η έκθεση Delegate Spend and Trip Extensions, που δημοσιεύθηκε , παρέχει λεπτομερή έρευνα σχετικά με τις δαπάνες των εκπροσώπων των επιχειρηματικών εκδηλώσεων και τις συμπεριφορές ταξιδιών.

Η έκθεση διαπίστωσε ότι οι επιχειρηματικοί αντιπρόσωποι που συμμετείχαν σε εκδήλωση στη Βρετανία που επέκτεινε το ταξίδι τους για ψυχαγωγικούς σκοπούς θα δαπανούσαν κατά μέσο όρο το διπλάσιο ποσό των χρημάτων (£ 1942) απ ‘ό, τι αν είχαν ταξιδέψει στο σπίτι αμέσως μετά την εκδήλωση (£ 991).

Διαπίστωσε επίσης ότι ο προορισμός της εκδήλωσης δεν ήταν σημαντικός παράγοντας στην απόφαση των εκπροσώπων να επεκτείνουν το ταξίδι τους για αναψυχή.

Οι πρακτικές λεπτομέρειες των ωρών πτήσης, η ευκολία των ταξιδιών και η διαμονή θεωρήθηκαν πιο σημαντικές.

Η έρευνα μέτρησε δύο πτυχές του ταξιδιού επιχειρηματικών γεγονότων.

Το ποσό που αφιερώνουν οι εκπρόσωποι στις επιχειρηματικές εκδηλώσεις στη Βρετανία και τη συμπεριφορά των εκπροσώπων αυτών που επεκτείνουν τα ταξίδια για αναψυχή.

Διαπίστωσε ότι οι διεθνείς αντιπρόσωποι μένουν περισσότερο, κατά μέσο όρο 3,7 νύχτες, σε σύγκριση με τους εγχώριους αντιπροσώπους, οι οποίοι μένουν κατά μέσο όρο μία νύχτα.