Η έναρξη της πανδημίας COVID-19 όχι μόνο προκάλεσε νέες προκλήσεις σε κάθε γωνιά της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, αλλά και αποκάλυψε ρωγμές σε επιχειρηματικά μοντέλα, που πρέπει να αντιμετωπιστούν.

Οι προορισμοί, αντιμετωπίζουν αυξημένη πίεση για να ανταποκριθούν στις διαταραχές της βιομηχανίας. Και να κατανοήσουν ποιες από αυτές είναι οι πιο επικίνδυνες. Καθώς και το πως θα αντιδράσουν σε αυτές τις αλλαγές.

Σύμφωνα με νέα έρευνα της ταξιδιωτικής και τουριστικής διαφημιστικής εταιρείας BVK, το 95% των ηγετών προορισμού δηλώνουν ότι αναγνωρίζουν την ανάγκη μετασχηματισμού ως απάντηση στις διαταραχές της βιομηχανικής τάσης.

  • Περίπου το 85% δηλώνει ότι αναγνωρίζει την ανάγκη αλλαγής ή εξέλιξης των υφιστάμενων μοντέλων χρηματοδότησης.
  • Το 82% δηλώνει ότι πρέπει να αλλάξει ή να εξελίξει τις βασικές προσφορές τους.
  • Περίπου το 69% των στελεχών δηλώνουν ότι πρέπει να εξελιχθούν ή να αλλάξουν την αποστολή ή τον σκοπό του προορισμού τους.

Εκτός από την αναγνώριση της ανάγκης για αλλαγή, το 74,3% των ηγετών προορισμού δηλώνουν ότι είναι σίγουροι για την ικανότητά τους να ανταποκρίνονται στις διαταραχές.

  • Από τους ερωτηθέντες, το 55% πιστεύουν ότι είναι σε θέση να εφαρμόσουν αλλαγές που προκαλούνται από νέες τάσεις της αγοράς ταχύτερα από τον υπόλοιπο κλάδο.
  • Το 21,2% δηλώνουν ότι είναι σε θέση να εφαρμόσουν τις αλλαγές πολύ πιο γρήγορα.
  • Η πλειονότητα των ηγετών προορισμού το 61% δηλώνουν ότι θα ανταποκριθούν σε σημαντικές διαταραχές της βιομηχανίας μετατρέποντας τις βασικές προσφορές τους καθώς και επενδύοντας σε νέες προσφορές.
  • Μόνο το 18% δηλώνει ότι θα μετατρέψει τις βασικές προσφορές τους σε αύξηση της ανθεκτικότητας.
  • Το 12% θα επενδύσει σε νέες προσφορές για να προσελκύσει νέο κοινό.

Εμπόδια, ανάπτυξη και ανταγωνισμός

Το μεγαλύτερο εμπόδιο στην ικανότητα ενός οργανισμού να μετατρέψει τις προσφορές ή τις υπηρεσίες του ως απάντηση σε διαταραχές της αλλαγής είναι η μάχη για πόρους, σύμφωνα με το 76% των ηγετών προορισμού.

Πρόσθετα εμπόδια περιλαμβάνουν:

  • Το buy-in / προθυμία για συνεργασία από το δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα (63%).
  • Την έλλειψη υποδομής (62%).
  • Το buy-in από τους διεθνείς ενδιαφερόμενους (47%).
  • Την έλλειψη συναρπαστικών ιδεών για ευκαιρίες ανάπτυξης (46%).

Το 37% των στελεχών λένε ότι απλά δεν θέλουν να αναλάβουν τον κίνδυνο. Όσον αφορά την αύξηση των εσόδων κορυφαίας γραμμής τα επόμενα δύο έως πέντε χρόνια, το 75% των στελεχών προορισμού σχεδιάζει να επεκτείνει τις επιπτώσεις του στις υπάρχουσες αγορές για να οδηγήσει τις δαπάνες που σχετίζονται με τον τουρισμό.

  • Περίπου το 64% δηλώνει ότι σκοπεύει να εντοπίσει επισκέπτες υψηλότερης αξίας που ξοδεύουν περισσότερα.
  • Το 63% δηλώνει ότι σκοπεύει να εισέλθει σε νέες αγορές.
  • Το 49% αναμένει να αναζητήσει άλλες πηγές εισοδήματος.

Κοιτάζοντας μπροστά, τα επόμενα πέντε χρόνια

Κοιτάζοντας μπροστά τα επόμενα πέντε χρόνια, οι ηγέτες προορισμού αναμένουν να δουν περισσότερο ανταγωνισμό σε υπηρεσίες. Όπως:

  • Ανάπτυξη προϊόντων / εμπειριών (74%).
  • Τουριστικό μάρκετινγκ (71%).
  • Πληροφορίες επισκεπτών πριν το ταξίδι / εκτός αγοράς (66%).
  • Branding προορισμού (66%).
  • Οικονομική ανάπτυξη (62%).