Παρόλο που ζούμε σε έναν κόσμο που βασίζεται στην τεχνολογία και τα οφέλη της στην επικοινωνία η συντριπτική πλειοψηφία σχεδιαστών MICE το 91%, εκτιμά τις προσωπικές συναντήσεις περισσότερο από τις αλληλεπιδράσεις με βίντεο ή τηλεδιασκέψεις.
Αυτό αποκαλύπτει τελευταία έρευνα της Accor. Το 73% πιστεύουν ότι οι συναντήσεις που εκπροσωπούνται “πρόσωπο με πρόσωπο” είναι πολύτιμες στις σχέσεις με τους πελάτες.

Γιατί είναι σημαντικές οι επαφές “face-to-face”, στην διοργάνωση MICE

  • Συμβάλλουν στην οικοδόμηση ισχυρότερων σχέσεων 71%.
  • Επιτρέπουν στους συμμετέχοντες να καταλάβουν την διάθεση που επικρατεί στην συνάντηση και να ανταποκριθούν κατάλληλα 49%.
  • Μειώνουν τον χρόνο που δαπανάται για τη λήψη αποφάσεων 44%.

Οι σχεδιαστές MICE γίνονται όλο και περισσότερο περιβαλλοντικά συνειδητοί

  • Το 66% κατατάσσει έναν χώρο που ελαχιστοποιεί τα απόβλητα τροφίμων ως το πιο σημαντικό.
  • Οι χώροι με χρήση ηλιακής ενέργειας είναι πιο ελκυστικοί κατά 28% για διοργανώσεις.

Οι σημαντικότεροι παράγοντες στην επιλογή του τόπου διοργάνωσης MICE

  • Περιοχή 63%
  • Συνδεσιμότητα 62%
  • Διασκέδαση 22%

Μετά την επιλογή της πόλης ή της περιοχής, οι καλές συγκοινωνιακές συνδέσεις αναφέρθηκαν ως ο πιο σημαντικός παράγοντας κατά την κράτηση ενός χώρου (69%), ακολουθούμενες από το σχεδιασμό των χώρων συγκέντρωσης (46%) και τις χώρες (45%).

Η επιλογή χώρου και αίθουσας συνεδριάσεων αρχίζει κατά μέσο όρο σχεδόν πέντε μήνες πριν από την εκδήλωση.
Οι υπεύθυνοι για την οργάνωση εκδηλώσεων εκτιμούν επίσης την εξοικείωση με την επωνυμία των ξενοδοχείων, με πάνω από τα δύο τρίτα (68%) να δηλώνουν ότι θα πρέπει να γνωρίζουν ένα εμπορικό σήμα ή ένα ξενοδοχείο για να κλείσουν εκεί μια συνάντηση.