Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η τεχνολογία NDC επιταχύνεται και αποδεικνύεται σημαντικό εργαλείο στη λιανική πώληση ταξιδιών. Κι αυτό γιατί οι εταιρείες επιδιώκουν να είναι πιο ευέλικτες στις ανάγκες των πελατών στον ταξιδιωτικό χώρο.
Μια νέα έκθεση της Amadeus αναγνωρίζει την ανάγκη για τεχνολογία NDC. Καθώς και τα εμπόδια που παραμένουν πρόκληση, αποτρέποντας την ευρεία υιοθέτηση της. Αυτές οι προκλήσεις περιλαμβάνουν:
- Την ανάγκη αναβάθμισης των αεροπορικών συστημάτων.
- Την υιοθέτηση ενός κοινού προτύπου NDC.
- Τον μετασχηματισμό συστημάτων μεσαίου και πίσω γραφείου για πωλητές ταξιδιών.
Στην έκθεση αναφέρονται οι προσδοκίες των τουριστών για ταξιδιωτικά προϊόντα που αντικατοπτρίζουν στις δυνατότητες τους μάρκες.
Όπως το Amazon, το Netflix και το Spotify, παρέχοντας μια απρόσκοπτη, σχετική και εξατομικευμένη εμπειρία.
Η νέα ικανότητα διανομής NDC της Διεθνούς Ένωση Αερομεταφορών (IATA) αποδεικνύεται το θεμέλιο για την ψηφιακή λιανική πώληση σε όλο τον τομέα.
Ενώ η πανδημία οδήγησε σε παγκόσμια επιβράδυνση των ταξιδιών, η πρόοδος στην τεχνολογία συνεχίστηκε και αναμφισβήτητα έγινε πιο σημαντική.
Η έκθεση από την Amadeus απεικόνισε την ετοιμότητα του προτύπου σε ολόκληρο τον κλάδο.
Πληροφορίες από αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικά γραφεία και εταιρείες, καταδεικνύουν ότι η δυναμική της NDC έχει επιταχυνθεί τους τελευταίους 18 μήνες. Και η Amadeus καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το 2021 είναι η χρονιά που η NDC υιοθετείται σε κλίμακα.
Όπως υπογραμμίζεται μέσω μεγαλύτερης συνεργασίας, θα είναι ευκολότερο να αναγνωριστούν οι προκλήσεις και τα ενδιαφέροντα, συμβάλλοντας στην ευθυγράμμιση των στόχων. Καθώς και την απόδοση της αξίας από άκρο σε άκρο που αναμένει ολόκληρο το οικοσύστημα.
Ο έλεγχος είναι επίσης απαραίτητος για να κατανοήσει καλύτερα η βιομηχανία πώς η τεχνολογία NDC μπορεί να βελτιώσει την ψηφιακή λιανική πώληση και τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία στο σύνολο της.