Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το εξατομικευμένο και προσαρμοσμένο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας στον ταξιδιωτικό κλάδο.
Οι σύγχρονοι πελάτες στρέφονται πλέον προς τα εξατομικευμένα και προσαρμοσμένα ταξιδιωτικά πακέτα.

Η προσαρμογή και η εξατομίκευση στην ταξιδιωτική αγορά αναμένει CAGR 17,8% (2022-2032), φτάνοντας σε αξία 620,71 εκατομμύρια δολάρια έως το 2032, σύμφωνα με το Future Market Insights (FMI).

Πηγή: FMI

Οι ταξιδιωτικές εταιρείες χρησιμοποιούν προηγμένα εργαλεία για την προώθηση των προσφορών τους.
Η εμβέλεια και η σημασία ενός ταξιδιωτικού marketer -ειδικού στην προώθηση- είναι τεράστια στη σύγχρονη τουριστική αγορά.

Οι Millennials για παράδειγμα αναζητούν πάντα κάτι ξεχωριστό τόσο στα επαγγελματικά ταξίδια τους, όσο και στα αναψυχής.
Είναι έξυπνοι, καλά μελετημένοι, πολύ ξεκάθαροι για τις προτεραιότητες και τις ανάγκες τους και είναι πρόθυμοι να διαθέσουν οποιαδήποτε χρήματα για να αποκτήσουν μια άνετη ταξιδιωτική εμπειρία. Αρκεί να την προωθήσει κάποιος.

Μια σωστά σχεδιασμένη περιήγηση μπορεί να αλλάξει ολόκληρη την ταξιδιωτική εμπειρία ενός τουρίστα.

Το νέο πρόσωπο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας

Η χρήση και η συσσώρευση δεδομένων έχει αλλάξει το πρόσωπο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και της έχει δώσει μια νέα διάσταση.

Οι νέες ταξιδιωτικές πύλες έχουν δημιουργήσει έναν εικονικό διάδρομο για τους ταξιδιώτες που τους οδηγεί σε μια καλύτερη και μεγαλύτερη αρένα του ταξιδιωτικού κόσμου.

Μια σειρά από ταξιδιωτικά εργαλεία είναι πλέον σε χρήση και πολλοί από τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς πράκτορες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία για την προσαρμογή και την εξατομίκευση του ταξιδιωτικού μάρκετινγκ.

Για να προσελκύσουν νέους ταξιδιώτες, οι εταιρείες επαναπροσδιορίζουν τις στρατηγικές τους για το ταξιδιωτικό μάρκετινγκ.
Συγκεντρώνουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με έναν συγκεκριμένο ταξιδιώτη και στέλνοντας εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετρούν την ακριβή επιλογή του πελάτη.

Οι περισσότερες ταξιδιωτικές εταιρείες χρησιμοποιούν εργαλεία μάρκετινγκ υψηλής τεχνολογίας για να διαχωρίζουν τις πληροφορίες των πελατών.
Στη συνέχεια συντάσσουν εξατομικευμένα μηνύματα και ενημερωτικά δελτία για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των τουριστών για ένα συγκεκριμένο τουριστικό πακέτο.

Τα social media παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αλλαγή του καμβά του εξατομικευμένου και προσωποποιημένου ταξιδιωτικού μάρκετινγκ. Αρκετοί τουρίστες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να ολοκληρώσουν την ταξιδιωτική τους έρευνα.

Παιχνίδι που αλλάζει τα δεδομένα

Παράγοντες όπως η ανάδυση των ταξιδιωτών Μillennials και οι φιλικές προς τα ταξίδια οικονομίες σε όλο τον κόσμο λειτουργούν ως βασική συνιστώσα στην ανάπτυξη της εξατομίκευσης στο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ.

Το τεράστιο ψηφιακό κύμα σε ολόκληρη την ταξιδιωτική βιομηχανία δημιούργησε έδαφος πλεονεκτημάτων για το εξατομικευμένο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ. Η εξάπλωση νέων ταξιδιωτικών προορισμών σε όλο τον κόσμο επιταχύνει επίσης την ανάγκη του.

Περιορισμοί

Ένας μαζικός πληθυσμός τουριστών σε όλο τον κόσμο εξακολουθεί να εξαρτάται από τους συμβατικούς τρόπους ταξιδιού.

Η δεξαμενή των ηλικιωμένων ταξιδιωτών εξακολουθεί να αποφεύγει το σύγχρονο και εξατομικευμένο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ, καθώς αγνοεί τις νέες τεχνολογίες.