Περίπυου 144 λεπτά (2 ώρες και 24 λεπτά) ξοδεύει ένας μέσος χρήστης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η ομάδα Atlas VPN.
Αυτό μεταφράζεται σε 876 ώρες ή περίπου 36,5 ημέρες το χρόνο. Αυτά τα στοιχεία προέρχονται από δεδομένα που παρέχονται από το DataReportal. Τα δεδομένα βασίζονται σε έρευνα με χρήστες του Διαδικτύου ηλικίας 16 έως 64 ετών σχετικά με τις συνήθειες χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Οι αναδυόμενες αγορές παρουσιάζουν μεγαλύτερη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Παρά το γεγονός ότι μόνο το 14,3% του πληθυσμού της Νιγηρίας είναι ενεργοί χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα άτομα στη χώρα αφιερώνουν κατά μέσο όρο 238 λεπτά (που ισοδυναμεί με 3 ώρες και 58 λεπτά) του ημερήσιου χρόνου τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ξεπερνώντας τους χρήστες σε άλλες χώρες που εξετάστηκαν στη μελέτη. Οι χρήστες του Διαδικτύου στην Γκάνα δεν είναι πολύ πίσω, με 235 λεπτά (3 ώρες και 55 λεπτά) καθημερινής χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η Βραζιλία καταλαμβάνει την τρίτη θέση στη λίστα. Οι άνθρωποι εκεί περνούν 224 λεπτά (3 ώρες και 44 λεπτά) στα social media καθημερινά. Ωστόσο, η χώρα κατατάσσεται στην πρώτη θέση στον αριθμό των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούνται κάθε μήνα, με τους χρήστες του διαδικτύου της χώρας να ασχολούνται ενεργά με 8,1 κοινωνικά δίκτυα μηνιαίως.
Ακολουθούν οι Φιλιππίνες και η Κένυα. Οι άνθρωποι στις χώρες αφιερώνουν 216 λεπτά (3 ώρες και 36 λεπτά) και 215 λεπτά (3 ώρες και 35 λεπτά) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθημερινά, αντίστοιχα. Αντίθετα, οι άνθρωποι στην Ιαπωνία αφιερώνουν μόνο 50 λεπτά από τον ημερήσιο χρόνο τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. λιγότερο από όλες τις χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα. Στη Νότια Κορέα επίσης δεν θέλουν να περνούν χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς 66 λεπτά (1 ώρα και 6 λεπτά) αφιερώνονται σε αυτό σε καθημερινή βάση. Και οι δύο χώρες κατατάσσονται στην τελευταία πεντάδα με βάση τον συνολικό χρόνο που αφιερώνεται στο διαδίκτυο. Οι τάσεις χρήσης του Διαδικτύου στην Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα θα μπορούσαν να επηρεαστούν από τη γήρανση του πληθυσμού της.
Ο πρωταρχικός σκοπός για τα περισσότερα άτομα που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι να διατηρούν επαφή με τους φίλους και την οικογένεια, με σχεδόν τους μισούς (48,2%) να θεωρούν ότι είναι η κύρια δραστηριότητά τους. Ένα άλλο σημαντικό κίνητρο για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι η πλήρωση του ελεύθερου χρόνου, με το 36,8% των ανθρώπων υποδεικνύοντάς το ως λόγο. Εν τω μεταξύ, το 34,5% χρησιμοποιεί πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερώνεται για ειδήσεις.