Η ψηφιοποίηση είναι υπεύθυνη για τη μεγαλύτερη πρόοδο που έχει σημειώσει ο τομέας της φιλοξενίας. Καταλύματα σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη πραγματοποιήσει σημαντικές αλλαγές με την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών για να μετατρέψουν την εμπειρία του επισκέπτη σε κάτι απρόσμενο και απίστευτο.

Σίγουρα λοιπόν η τεχνολογία είναι μια καλή στρατηγική για την προσέλκυση νέων πελατών. Ωστόσο, για να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό, οι μεγάλες εταιρείες πρέπει να προσφέρουν κάτι άλλο στους αγοραστές τους. Αυτό το «κάτι» μπορεί να επιτευχθεί μέσω της ψηφιοποίησης.

Η προσφορά καλών εγκαταστάσεων και η καλή εξυπηρέτηση δεν αρκεί πλέον για τις τρέχουσες απαιτήσεις.
Από τη σκοπιά του μάρκετινγκ, ένας καλός τρόπος για να κάνει κανείς τη διαφορά μπορεί να είναι μέσω κινητών συσκευών, καθώς ο χρήστης είναι όλο και πιο απαιτητικός και χρειάζεται κάποιο στοιχείο αξίας.

Εξατομικευμένη εμπειρία διαμονής

Η εφαρμογή νέων τεχνολογιών στον τομέα της φιλοξενίας μπορεί να κάνει την εμπειρία του επισκέπτη πιο ξεχωριστή και αξέχαστη.
Η εξατομίκευση είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες σε όλους τους τομείς και τις βιομηχανίες. Ο πελάτης αισθάνεται πιο εκτιμημένος όταν είναι σε θέση να βρει αυτό που χρειάζονται εύκολα και αποτελεσματικά.
Η επικοινωνία από άνθρωπο σε άνθρωπο, που επιτυγχάνεται μέσω «έξυπνων χώρων», είναι ένα από τα βασικά στοιχεία της ψηφιοποίησης στη βιομηχανία φιλοξενίας που καθορίζει αυτήν την αλλαγή εποχής.

Οι κυριότερες αλλαγές που πρέπει να περάσει ο τομέας της φιλοξενίας

  1. Οι εταιρείες πρέπει να προσφέρουν τη δυνατότητα ο επισκέπτης τους να συνδέεται ανά πάσα στιγμή με τις συσκευές τους. Η πρόσβαση μέσω Wi-Fi είναι σχεδόν “υποχρεωτική” για τα ξενοδοχεία. Επίσης, δεν μιλάμε μόνο για δωρεάν πρόσβαση στο internet στη ρεσεψιόν, αλλά σε όλες τις εγκαταστάσεις. Το δωρεάν Wi-Fi έχει ήδη γίνει μια από τις βασικές απαιτήσεις που απαιτούνται από τους καταναλωτές. Με αυτή την έννοια, μπορείτε να προσελκύσετε καθημερινά όλους εκείνους τους ανθρώπους που συνδέονται με κινητές συσκευές.
  2. Οι νέες τεχνολογίες πρέπει να υπάρχουν σε όλες τις εγκαταστάσεις και τις εμπειρίες του ξενοδοχείου. Από τη στιγμή που ο πελάτης πραγματοποιεί online κράτηση μέχρι το check out.
    Ο επισκέπτης μπορεί να πραγματοποιήσει την κράτηση από ιστότοπους όπως το TripAdvisor, ή απευθείας από την ιστοσελίδα της εταιρείας.
    Στη συνέχεια, υπάρχουν μέρη που προσφέρουν τη δυνατότητα να κάνει ο πελάτης check in χρησιμοποιώντας την κινητή συσκευή του μέσω ενός εικονικού θυρωρού.
    Ορισμένες εγκαταστάσεις εφαρμόζουν ένα σύστημα αναγνώρισης προσώπου που επιτρέπει στον επισκέπτη να μπει στο δωμάτιό του.
  3. Η παροχή tables στο δωμάτιο του ξενοδοχείου με πληροφορίες σχετικά με τον προορισμό ή το ίδιο ξενοδοχείο ή ακόμα και τους τρόπους ψυχαγωγίας μπορεί να είναι πολύ χρήσιμη για κάθε επισκέπτη.
    Η τηλεόραση μπορεί να συνδεθεί στη συγκεκριμένη συσκευή για να προσφέρει τις ταινίες και τα προγράμματα των καταναλωτών στη γλώσσα τους. Επίσης, αυτό προσφέρει τη δυνατότητα παρακολούθησης των ωρών ύπνου και ξεκούρασης των επισκεπτών σας και η υπηρεσία δωματίου είναι προσβάσιμη μέσω του διαδικτύου.
    Υπάρχουν ξενοδοχειακές εταιρείες που έχουν online chat για να μιλήσουν απευθείας με την υπηρεσία.
  4. Γραφείο χωρίς γραφείο. Oλοι οι επαγγελματίες ταξιδιώτες μπορούν τώρα να κλείσουν μια αίθουσα συνεδριάσεων ή να ζητήσουν πρόσβαση σε εργαλεία όπως προβολείς για παρουσιάσεις και συνέδρια χρησιμοποιώντας τις κινητές τους συσκευές.
  5. Social Media  και στις μέρες είναι πρακτικά υποχρεωτική η παρουσία στα κοινωνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, ακόμα περισσότερο στον τομέα της φιλοξενίας.
    Κάθε μέρα, περισσότεροι άνθρωποι έχουν μια αυστηρά ψηφιακή νοοτροπία. Επομένως, πρέπει να βρουν το εμπορικό σήμα σας και να λαμβάνουν πληροφορίες με τον ευκολότερο δυνατό τρόπο. Είναι ένας πολύ απλός και κατάλληλος τρόπος προσέγγισης των δυνητικών πελατών σας.