Σύνταξη: tourismtoday.gr

O Manchester Airports Group (MAG) συνέχισε να βλέπει τον αριθμό των επιβατών να ανακάμπτουν τον Ιούλιο, με τα τρία αεροδρόμια του να διαχειρίζονται το 85% των επιπέδων πριν από την Covid, από 82% τον Μάιο και 84% τον Ιούνιο.

Ο MAG αναμένει ότι οι πρόσφατες βελτιώσεις στο επίπεδο εξυπηρέτησης θα συνεχιστούν κατά τη διάρκεια του υπόλοιπου έτους, με την εμπειρία των πελατών να αποκαθίσταται στα προ του Covid επίπεδα το 2023.

Ο ιδιοκτήτης των αεροδρομίων Manchester, Stansted και East Midlands είδε 5,5 εκατομμύρια επιβάτες να ταξιδεύουν μέσω των τερματικών σταθμών του κατά τη διάρκεια του μήνα, από 5,2 εκατομμύρια τον Ιούνιο.

  • Ο αριθμός των επιβατών του Stansted έφτασε το 90% των επιπέδων του 2019, στα 2,5 εκατομμύρια.
  • Το Manchester είχε 2,6 εκατομμύρια επιβάτες, που αντιπροσωπεύουν το 82% της κίνησης πριν από την πανδημία.
  • Το αεροδρόμιο East Midlands είχε περισσότερους από 400.000 επιβάτες.

Ο όμιλος είπε ότι η επιχειρησιακή του απόδοση συνεχίζει επίσης να βελτιώνεται, με το 93% των επιβατών στο Manchester να περνούν την ασφάλεια σε 30 λεπτά ή λιγότερο τον Ιούλιο. Περισσότερα από τα δύο τρίτα (69%) πέρασαν σε 15 λεπτά ή λιγότερο.

Μέχρι στιγμής τον Αύγουστο, το 99% των επιβατών ελέγχθηκε από την ασφάλεια σε λιγότερο από 30 λεπτά και το 84% σε λιγότερο από 15 λεπτά.

Στο Stansted τον Ιούλιο, όλοι οι επιβάτες πέρασαν από την ασφάλεια σε λιγότερο από 30 λεπτά τον Ιούλιο και το 99% μέσα σε 15 λεπτά.

Περισσότερα από 300 άτομα ξεκίνησαν νέους ρόλους στην ομάδα του ομίλου τον Ιούλιο, ανεβάζοντας το σύνολο -από τον Ιανουάριο- σε περισσότερους από 2.000 εργαζόμενους.

«Ο Ιούλιος ήταν ο πιο πολυσύχναστος μήνας μας, από την έναρξη της πανδημίας, με εκατομμύρια ταξιδιώτες να πετούν για τις πολυαναμενόμενες καλοκαιρινές τους διακοπές, δήλωσε ο Charlie Cornish, διευθύνων σύμβουλος του MAG.

Αυτό το καλοκαίρι, περισσότεροι από 11 εκατομμύρια επιβάτες θα ταξιδέψουν μέσω των αεροδρομίων μας.

Συνεχίζουμε να βλέπουμε μια ισχυρή ανάκαμψη και, έχοντας καλωσορίσει περισσότερους από 2.000 νέους συναδέλφους στην επιχείρησή μας, θέτουμε τα θεμέλια για την επιστροφή του όγκου των επιβατών και της εξυπηρέτησης πελατών στα προ της πανδημίας επίπεδα το 2023».