Τον αντίκτυπο στην προγραμματισμένη ταξιδιωτική συμπεριφορά των Κινέζων στην επόμενη φάση ανάκαμψης, εξετάζει η τελευταία έκθεση ITB China Travel Trends. Διεξήχθη από την ITB China, τη μεγαλύτερη αποκλειστική εμπορική έκθεση B2B στην Κίνα.

Η ειδική έκδοση για την ανάκαμψη της αγοράς της Κίνας 2020 βασίζεται σε μια έρευνα μεταξύ 200 κινεζικών εξερχόμενων ταξιδιωτικών πρακτορείων και ταξιδιωτικών εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων συνεντεύξεων με διάφορους εμπειρογνώμονες του κλάδου.

Η έκθεση είναι μια ετήσια έκδοση, που ενημερώνει τους παγκόσμιους προμηθευτές ταξιδιών και τους Κινέζους αγοραστές με τις τελευταίες ανάγκες της κινεζικής ταξιδιωτικής αγοράς, προκειμένου να προετοιμαστούν καλύτερα για την επανεκκίνηση των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων στην Κίνα.

 

Πότε θα ανακάμψουν τα ταξίδια από την Κίνα

  • Το 43% αναμένουν ότι τα εξερχόμενα ταξίδια θα ανακάμψουν εντός των επόμενων εννέα έως 12 μηνών.
  • Το 33% εκτιμά ότι μπορεί να χρειαστούν έξι έως εννέα μήνες.
  • Το 20% πιστεύει ότι θα χρειαστούν τρεις έως έξι μήνες.
  • Το 4% αναμένει να ανακάμψουν στους επόμενους τρεις μήνες.

Τι γίνεται με τα ταξίδια στην Ευρώπη

«Η Κίνα χτυπήθηκε πρώτη και επομένως θα πρέπει να είναι μία από τις πρώτες χώρες που ανέκαμψαν, κάτι που θα αποδειχθεί θετικό για την ευρωπαϊκή-κινεζική τουριστική συνεργασία, δηλώνει ο Εντουάρντο Σαντατέρ, Εκτελεστικός Διευθυντής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Τουρισμού, μιλώντας στην ITB China

Όταν η Ευρώπη μπορεί να επιστρέψει στο φυσιολογικό, η Κίνα μπορεί να είναι έτοιμη για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Αναμένουμε ότι η ευρωπαϊκή ταξιδιωτική βιομηχανία θα ανακάμψει το 2021.»

Κινέζοι ταξιδιωτικοί πράκτορες και διαχείριση κινδύνων στα εξερχόμενα ταξιδιωτικά γραφεία

Αντιμετωπίζοντας την κρίση Covid-19, οι Κινέζοι ταξιδιωτικοί πράκτορες και τα εξερχόμενα ταξιδιωτικά πρακτορεία έχουν καταβάλει κάθε προσπάθεια για να προετοιμαστούν για την ανάκαμψη.

Αναδιαρθρώνοντας τις δραστηριότητές τους, συμμετέχοντας σε εσωτερικά προγράμματα κατάρτισης υπαλλήλων καθώς και διατηρώντας στενή εξωτερική επικοινωνία με συνεργάτες και πελάτες.

Η έρευνα αποκάλυψε ότι ακόμη και με την αναστολή των επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της επιδημίας, τα ταξιδιωτικά γραφεία και οι εταιρείες που σχετίζονται με ταξίδια έχουν επικοινωνήσει προληπτικά και με συνέπεια με τους πελάτες τους.

  • Το 66,5% επικοινωνεί με τους ενδιαφερόμενους κάθε εβδομάδα.
  • Το 17% επικοινωνεί σε μηνιαία βάση.
  • Το 16,5% κοινοποιεί ενημερώσεις κάθε δύο εβδομάδες.

Η πλήρης έκδοση της έκθεσης ITB China Travel Trends- The 2020 China Market Recovery Special Edition θα δημοσιευθεί τον επόμενο μήνα.