Οι τουριστικές αγορές σε Κίνα και Ασία-Ειρηνικό προβλέπεται ότι θα έχουν καλύτερες αποδώσεις σε σχέση με τις ευρωπαϊκές αγορές και τις ΗΠΑ, όσον αφορά στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR).

Αυτό εκτιμά ανάλυση του Tourism Economics σχετικά με την μείωση RevPAR και στοιχεία Μαρτίου. Παρά το γεγονός ότι η Κίνα βρέθηκε στο επίκεντρο του Covid-19, η εμπειρία από τον SARS βοηθά στην ανάκαμψη του τουρισμού.

Όσον αφορά στην ανάκαμψη του κλάδου φιλοξενίας της Ευρώπης, το RevPAR προβλέπεται να μειωθεί κατά σχεδόν 40% το 2020 και η ανάπτυξη του 2021 θα προέλθει από χαμηλή βάση. Σύμφωνα με το Tourism Economics δεν αναμένεται επιστροφή στα επίπεδα του 2019 έως το 2022.

 

Οι αγορές που έχουν πληγεί περισσότερο στην Ευρώπη

Είναι κατανοητό ότι οι αγορές στην Ισπανία και την Ιταλία αναμένεται να είναι μεταξύ των πλέον επηρεασμένων αγορών, δεδομένης της επίδρασης του Covid-19 και στις δύο χώρες.

Η εξάρτηση της Βαρκελώνης από τα διεθνή ταξίδια την καθιστά την πιο επηρεασμένη αγορά στις προβλέψεις του Μαρτίου 2020, στην Ισπανία. Αντίθετα η Μαδρίτη όπως και οι ιταλικές αγορές έχουν υψηλότερο ποσοστό εγχώριας ζήτησης και ως εκ τούτου, αναμένουν λιγότερο σημαντικές μειώσεις.

Ο εσωτερικός τουρισμός στην Ευρώπη θα ανακάμψει πιο γρήγορα

Η Ευρώπη θα αντιμετωπίσει μειώσεις στις διεθνείς αφίξεις από όλες τις παγκόσμιες περιοχές το 2020 με πτώση 39% στις συνολικές εισερχόμενες αφίξεις.

Ο εγχώριος τουρισμός είναι συνήθως λιγότερο ασταθής κατά τη διάρκεια της ύφεσης και αναμένεται να ανακάμψει πριν από τις διεθνείς δαπάνες από το 2020-25.

 

Όπως δείχνουν τα παραπάνω στοιχεία για το 2019, πολλές ευρωπαϊκές αγορές λαμβάνουν υψηλό ποσοστό τουριστικών δαπανών από εγχώριους ταξιδιώτες.

Δεδομένων των ταξιδιωτικών περιορισμών που ισχύουν επί του παρόντος και ενδέχεται να παραταθούν, τα διεθνή ταξίδια θα μπορούσαν να αντικατασταθούν από τον εσωτερικό τουρισμό βραχυπρόθεσμα.