
Η ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2023 προβλέπεται να ξεπεράσει τα προ πανδημίας επίπεδα ζήτησης, ονομαστικών εσόδων από δωμάτια και κρατικών και τοπικών φορολογικών εσόδων, ενώ θα πλησιάσει άλλες βασικές μετρήσεις απόδοσης του 2019, σύμφωνα με την έκθεση State of the Hotel Industry 2023 της American Hotel & Lodging Association.
Η έκθεση, η οποία προβλέπει ότι λειτουργικές προκλήσεις όπως οι ελλείψεις προσωπικού και οι οικονομικοί παράγοντες θα αντικαταστήσουν τον COVID ως κύρια ανησυχία των ξενοδόχων, βασίζεται σε δεδομένα και αναλύσεις από την Oxford Economics και δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την AHLA Platinum Partners STR, Avendra, Ecolab, Encore, και Oracle.
Τα κορυφαία ευρήματα της έκθεσης περιλαμβάνουν:
- Τα ονομαστικά έσοδα από τα δωμάτια για το 2023 προβλέπεται να φτάσουν σε νέα ύψη (197,48 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 170,35 δισεκατομμυρίων $ το 2019). Αν και αυτοί οι αριθμοί δεν προσαρμόζονται για τον πληθωρισμό και η ανάκαμψη των πραγματικών εσόδων πιθανότατα θα διαρκέσει αρκετά ακόμη χρόνια, οι γραμμές τάσης είναι θετικές.
- Η ζήτηση δωματίων το 2023 προβλέπεται να ξεπεράσει τα προ πανδημίας επίπεδα (1,3 δισεκατομμύρια διανυκτερεύσεις κατειλημμένων δωματίων έναντι 1,29 δισεκατομμυρίων το 2019).
- Τα ξενοδοχεία αναμένεται να δημιουργήσουν 46,71 δισεκατομμύρια δολάρια σε κρατικούς και τοπικούς φόρους το 2023, από 41,11 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019.
- Η μέση πληρότητα των ξενοδοχείων αναμένεται να φτάσει το 63,8% το 2023 – λίγο λιγότερο από το 65,9% του 2019.
- Το προσωπικό αναμένεται να παραμείνει μια σημαντική πρόκληση για τα ξενοδοχεία των ΗΠΑ το 2023, με τα ξενοδοχεία που προβλέπεται να απασχολήσουν 2,09 εκατομμύρια άτομα το 2023, από 2,35 εκατομμύρια το 2019.
- Ο πληθωρισμός για ορισμένα προϊόντα που σχετίζονται με τη φιλοξενία θα συνεχίσει να κυμαίνεται από 5% έως 10% για τα επόμενα τρίμηνα, σύμφωνα με την AHLA Platinum Partner Avendra.
- Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες του Ομίλου έχουν λαμπρό μέλλον: Η AHLA Platinum Partner Encore αναφέρει ότι το 70% των σχεδιαστών που ερωτήθηκαν για την Έκθεση Planner Pulse του Φθινοπώρου 2022 της εταιρείας είτε έκαναν κράτηση είτε προμηθεύονταν ενεργά νέες εκδηλώσεις και το 61% αναμενόταν να έχει μεγαλύτερους προϋπολογισμούς το 2023.