Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η TUI θα αρχίσει να πουλά πτήσεις απευθείας από τη Ryanair «το συντομότερο δυνατό», μετά την συμφωνία τoυς την περασμένη εβδομάδα.

Ο όμιλος πουλά ήδη θέσεις Ryanair σε ορισμένες αγορές, αλλά η συμφωνία για την προμήθεια θέσεων απευθείας μέσω σύνδεσης API στην πλατφόρμα της Ryanair θα έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η TUI θα συνδεθεί με ολόκληρο το πρόγραμμα της Ryanair. Ωστόσο, μόνο πτήσεις που προσφέρουν πρόσβαση σε καταλύματα στην πλατφόρμα TUI θα είναι διαθέσιμες σε πρακτορεία και πελάτες.

Η συμφωνία είναι αορίστου χρόνου, αλλά ο TUI επέμεινε ότι η συμφωνία δεν έχει «καμία επίπτωση» για την TUI Airways.
Προβλέπει την πώληση περισσότερων από ένα εκατομμύριο θέσεων Ryanair ετησίως, ενισχύοντας τη δυναμική της ικανότητα συσκευασίας. Ωστόσο, ένα εκατομμύριο μεταφορές θα ήταν λιγότερο από το 0,6% των προβλέψεων της Ryanair για 183 εκατομμύρια επιβάτες φέτος.

Ένας εκπρόσωπος του ταξιδιωτικού οργανισμού αποκάλυψε ότι «δεν υπάρχει καθορισμένη ημερομηνία» για την έναρξη των πτήσεων της Ryanair που προέρχονται απευθείας από την εταιρεία, αλλά επιβεβαίωσε πώς «θέλουμε να γίνει το συντομότερο δυνατό. Θα χρειαστούν μερικές εβδομάδες για τη δημιουργία του συνδέσμου για την εισαγωγή περιεχομένου στα συστήματα μας».

Η TUI πουλά ήδη πτήσεις της Ryanair που προέρχονται από GDS «σε ορισμένες αγορές», κυρίως μέσω γερμανικών ταξιδιωτικών πρακτορείων.
Τίποτα στο πρόγραμμα της Ryanair δεν θα εξαιρεθεί από την πρόσβαση, αλλά η TUI θα περιορίσει τη διαθεσιμότητα σε «οπουδήποτε μπορείτε να συνδυάσετε μια πτήση με διαμονή» στην πλατφόρμα της.

Η TUI προμηθεύεται ήδη πτήσεις απευθείας από αερομεταφορείς, όπως η easyJet, η Lufthansa και η γερμανική θυγατρική Eurowings, και βρίσκεται στα μέσα της δοκιμής δύο μηνών με την Wizz Air στην Αυστρία.

Η συμφωνία της Ryanair θα έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεδομένου του μεγέθους του αερομεταφορέα στην χώρα.

Ανακοινώνοντας τη συμφωνία, η TUI είπε ότι οι πτήσεις της Ryanair θα συνδυάζονται με την «πλήρη προσφορά» της εταιρείας, αλλά «θα είναι ιδιαίτερα επωφελής για την μάρκα άμεσης πώλησης First Choice» που επανακυκλοφόρησε τον περασμένο Σεπτέμβριο ως διαδικτυακή πλατφόρμα βασισμένη σε εφαρμογές που απευθύνεται σε νεότερους πελάτες.