Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Κίνα αναμένεται να φτάσει τα επίπεδα του εξερχόμενου τουρισμού πριν από το Covid, το 2023. Η εξερχόμενη κίνηση αναμένεται να φτάσει τα 88 εκατομμύρια μετά από αύξηση 108% το 2022 και ακόμη 44% το 2023.

Τα στοιχεία αυτά ανακοίνωσε σε εκπροσώπους της Arabian Travel Market 2021 στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου του Ντουμπάι, ο Δρ Adam Wu, Διευθύνων Σύμβουλος, CBN Travel & MICE.

Η Κίνα έτοιμη για διεθνή ταξίδια

Λόγω της ισχυρής εμπιστοσύνης των καταναλωτών της Κίνας και της αδιάκοπης επιθυμίας να ταξιδέψει, το 2021 θα σηματοδοτήσει την αρχή μιας ισχυρής επιστροφής στην ανάπτυξη για τα ταξίδια λιανικής.

Όπως υπογράμμισε η χώρα είναι έτοιμη για διεθνή ταξίδια. Έχει ήδη ανοίξει τα σύνορα της σε 36 Ευρωπαϊκές και 13 ασιατικές χώρες.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της πολιτικής αεροπορίας της Κίνας, συνολικά 105 αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων 19 κινεζικών αερομεταφορέων, πετούν τώρα σε 55 διαφορετικές χώρες. Με 294 πτήσεις μετ’ επιστροφής την εβδομάδα.

Μάρκετινγκ σε Κινέζους καταναλωτές

Σχετικά με το μάρκετινγκ σε Κινέζους καταναλωτές, ο Δρ Wu συνέστησε, «Κινέζικο προσωπικό, έναν ιστότοπο κινεζικής γλώσσας. Καθώς και τακτική δημοσίευση σε κινεζικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το DouYin (TikTok). Το οποίο από το πρώτο τρίμηνο του 2020 είχε περισσότερους από 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες».