Oι καταναλωτές ενδιαφέρονται να μοιράζονται τα δεδομένα από την κοινοποίηση της τοποθεσίας τους με εταιρείες, εφόσον αυτό βοηθά είτε τους ίδιους ή την κοινωνία. Αυτό αναφέρουν στοιχεία από πρόσφατη έρευνα της Gravy Analytics.
Σύμφωνα με την έρευνα που διεξήχθη από το Gravy Analytics, το 73% των ατόμων που συμμετείχαν στη δημοσκόπηση συμφώνησαν να αφήσουν τις εταιρείες να χρησιμοποιούν τα δεδομένα τοποθεσίας τους για να βελτιώσουν τις λειτουργίες της εφαρμογής τους.
Το 39% των ανθρώπων ήταν εκείνοι που δεν έδειχναν καμία ανασφάλεια ως προς την κοινή χρήση των δεδομένων τοποθεσίας τους, εφόσον τους επιτρέπει να κατεβάζουν και να χρησιμοποιούν εφαρμογές δωρεάν.
Mόλις το 23% έδειξε ενδιαφέρον δεδομένου ότι θα ήθελε να δει πιο σχετικές διαφημίσεις και προωθητικές ενέργειες.
Περίπου το 40% των συμμετεχόντων ένιωθε άβολα σχετικά με την κοινή χρήση δεδομένων τοποθεσίας καθώς εξέφρασαν την ανησυχία τους λέγοντας ότι οι άνθρωποι μπορεί να σκεφτούν διαφορετικά πράγματα γι ‘αυτούς με βάση το πού ζουν ή ταξιδεύουν.
Από αυτούς το 44% ήταν άνδρες και το 37% ήταν γυναίκες. Το 68% των πελατών φοβάται παραβιάσεις δεδομένων, ενώ το 62% ανησυχεί για την ανίχνευση.
Αλλά η έρευνα της Gravy Analytics έδειξε επίσης ότι το 54% είναι έτοιμο να μοιραστεί τα δεδομένα του εάν φτάσουν στην εταιρεία σε μαζική μορφή, ως συλλογή, με ανωνυμία, καθώς πιστεύουν ότι δεν θα εντοπιστούν σε ατομική βάση.
Ένα ενδιαφέρον γεγονός που φαίνεται στα ευρήματα είναι ότι από το 54%, περίπου το 58% ήταν μεταπτυχιακοί και το 60% ήταν άνδρες, που ήθελαν τα δεδομένα τοποθεσίας τους να κοινοποιηθούν σε μια συλλογή με ανωνυμία.
Πως βοηθούν τα social media
Καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των ιστότοπων και των εφαρμογών, αυξάνονται μέρα με τη μέρα, οι άνθρωποι λατρεύουν να βλέπουν εξατομικευμένο περιεχόμενο, επομένως είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα δεδομένα τοποθεσίας τους για τον εν λόγω σκοπό. Το 31% δηλώνει ότι αγαπά το περιεχόμενο με βάση το ενδιαφέρον και την τοποθεσία του.
Στην ηλικιακή ομάδα 18-34 ετών, το 26% ήταν εκείνοι που δεν τους άρεσε η ιδέα των εταιρειών να χρησιμοποιούν τα δεδομένα τοποθεσίας τους και όταν τους ζήτησαν τον λόγο, περίπου το 58% απάντησε ότι δεν θέλουν τα δεδομένα τους να χρησιμοποιηθούν για κέρδος μιας εταιρείας.