Σύνταξη: tourismtodya.gr

Τις πιο άγνωστες ανέσεις που αναζητούν -μέχρι στιγμής- στο ξενοδοχείο οι Αμερικανοί στα ταξίδια τους για το 2022, αποκαλύπτει έκθεση της Hotels.com.
Η μελέτη υπογραμμίζει πώς έχουν αλλάξει οι προτιμήσεις για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες στην διαμονή, από τότε που ξεκίνησε η πανδημία στις αρχές του 2020.

Πώς έχουν αλλάξει οι προτιμήσεις των Αμερικανών στο ξενοδοχείο

Οι μπανιέρες και τα σπα -και όχι το δωρεάν Wi-Fi- είναι οι ανέσεις ξενοδοχείου με τις περισσότερες αναζητήσεις αυτό το διάστημα, κατά τη διάρκεια κορύφωσης της πανδημίας.

  • Οι αναζητήσεις για μπανιέρες αυξήθηκαν 25% στις αρχές του 2022 σε σύγκριση με το 2019.
  • Ανοδικά κινείται στο +35% ο αριθμός των ταξιδιωτών που έκαναν έρευνα για σπα στο ξενοδοχείο.
  • Οι αναζητήσεις για ξενοδοχεία με ski-in/ski-out βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα, αυξημένα κατά 50% από το 2019.
  • Οι κουζίνες και τα μαθήματα μαγειρικής ήταν ανάμεσα στις πιο περιζήτητες αναζητήσεις το 2021, με αύξηση 15% από έτος σε έτος.

«Η πανδημία επηρέασε σχεδόν κάθε πτυχή της ζωής μας, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο αναζητούμε την επόμενη διαμονή μας στο ξενοδοχείο, δήλωσε ο Mel Dohmen ανώτερος διευθυντής επωνυμίας της Hotels.com.

Οι ανέσεις που αγαπάμε και αναζητούμε το 2022 αντικατοπτρίζουν όλα όσα νιώσαμε και βιώσαμε τα τελευταία χρόνια.

Από ξενοδοχεία που μας βοηθούν να χαλαρώσουμε μέχρι εκείνα με νέα χόμπι όπως η μαγειρική και το σκι, υπάρχουν πολλά να μάθουμε για το πού πηγαίνουν οι ταξιδιώτες φέτος καθώς και με βάση τον τρόπο με τον οποίο αναζητούν την τέλεια διαμονή στο ξενοδοχείο».

  • Οι αναζητήσεις για ακίνητα με δωρεάν Wi-Fi μειώνονται 50%.
  • Τα ξενοδοχεία με επιχειρηματικές εγκαταστάσεις έχουν δει τις αναζητήσεις να μειώνονται 40%.

Αντίθετα οι έρευνες για ακίνητα με γυμναστήριο που μειώθηκαν πάνω από 30% εκατό πέρυσι, αυξήθηκαν και πάλι στις αρχές του 2022 κατά 65%.

Η σημασία των οικογενειακών διακοπών τονίστηκε επίσης στην έκθεση. Οι αναζητήσεις για ακίνητα με κούνιες (+65%), παιδική φροντίδα (+45%) και δωμάτια που επικοινωνούν (+20%) έχουν όλες αυξηθεί σε διψήφιο ποσοστό.