
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Το 2025, οι αερομεταφορείς θα δουν τους καταναλωτές να αλλάζουν δραματικά αγκαλιάζοντας νέες τεχνολογίες, σύμφωνα με την Phocuswire.
Ενώ οι αεροπορικές εταιρείες δεν μπορούν να αλλάξουν μέσα σε μια μέρα, πρέπει να αποδεχτούν το γεγονός ότι οι αγορές πτήσεων θα το κάνουν.
Η OpenAI ανακοίνωσε πρόσφατα τον «Operator», ένας από τους πολλούς τουριστικούς πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης που θα κυκλοφορήσει από τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας τους επόμενους μήνες και θα φέρει τα «πάνω-κάτω», στην λιανική πώληση σε πτήσεις.
Οι καταναλωτές θα αγκαλιάσουν το άμεσα διαθέσιμο δωρεάν διαδικτυακό εργαλείο πολύ πιο γρήγορα από ό,τι θα είναι σε θέση οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία.
Το Operator μπορεί να χαρακτηριστεί και ως η μητέρα όλων των μηχανών αναζήτησης δημόσιων (διαδίκτυο) και ιδιωτικών (email, έγγραφα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης). Θα είναι ικανό να λειτουργεί σαν πραγματικός βοηθός για ανάγνωση περιεχομένου, κατανόηση εικόνων, συντονισμό με προσωπικά ημερολόγια, επιλογή τοποθεσιών, περιορισμό τιμών και εφαρμογή των σωστών επιλογών ανταμοιβής.
Η GenAI δίνει σε αυτόν τον τύπο αναζήτησης μια υπερδύναμη για την κατανόηση εκατομμυρίων σημείων δεδομένων. Ιεραρχεί και παρουσιάζει προσφορές που ευθυγραμμίζονται με τις ανάγκες και τις προτιμήσεις ενός αγοραστή σε επίπεδα που μπορούν να ονειρεύονται σήμερα αεροπορικές ιστοσελίδες και οι μηχανές αναζήτησης.
Ο τρόπος με τον οποίο οι αεροπορικές εταιρείες επεκτείνουν τη χρήση δυναμικών προσφορών θα επηρεαστεί επίσης από τους νέους υπερ-έξυπνους πράκτορες που θα αποκαλύψουν μια πληθώρα προσωπικών στοχευμένων συμφωνιών που οι έμποροι δεν είχαν προβλέψει ποτέ.
Η παρουσίαση της καλύτερης προσφοράς για κάθε μεταβλητή σε πραγματικό χρόνο είναι ένας στόχος για τις αεροπορικές εταιρείες να αρχίσουν να εργάζονται τώρα, όχι αργότερα. Η δημιουργία μιας στέρεης βάσης δεδομένων και η βελτιστοποίηση των πληροφοριών για τους πράκτορες, όχι μόνο τους αγοραστές, θα προσφέρει τις υψηλότερες αποδόσεις για το μέλλον των πτήσεων.
Οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να είναι έτοιμες
Εάν οι αεροπορικές εταιρείες πίστευαν ότι η ψηφιακή λιανική δημιούργησε κατακερματισμό μεταξύ των λιανοπωλητών και των ταξιδιωτικών πρακτορείων, οι πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης θα αισθάνονται σαν το «big bang», κατακερματίζοντας σχεδόν απεριόριστα τις διαδικτυακές αγορές πτήσεων.
Κάθε πράκτορας ενεργεί για λογαριασμό ενός μοναδικού ατόμου, ανιχνεύει ιστότοπους και εφαρμογές για πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, όλη την ώρα. Αυτό είναι το μέλλον της εμπειρίας αγορών one-on-one, με τους πράκτορες να συγκεντρώνουν, να ιεραρχούν και να προτείνουν τις προσφορές.
Μέσα σε αρκετούς μήνες, κάθε μέρα θα ισοδυναμεί με την πιο πολυσύχναστη ημέρα αγορών του χρόνου. Είναι σημαντικό να έχετε δεδομένα για την παρουσίαση της καλύτερης προσφοράς σε αυτό το περιβάλλον υπερφόρτωσης αγορών.
Τελικά, οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να επικεντρωθούν σε δυναμικές προσφορές που βασίζονται σε δεδομένα, τις οποίες οι πράκτορες μπορούν εύκολα να αξιολογήσουν και να παρουσιάσουν στον αγοραστή τους. Ενώ οι αερομεταφορείς δεν μπορούν να στραφούν στην ετοιμότητα τεχνητής νοημοσύνης από τη μια μέρα στην άλλη, πρέπει να κινηθούν, ενισχύοντας τα δεδομένα, την τεχνολογία και τις διαδικασίες τους για να υποστηρίξουν τους πράκτορες. Αυτό περιλαμβάνει πολλά βασικά βήματα:
- Συγκεντρώστε, καθαρίστε και ξεκλειδώστε δεδομένα: Τα καθαρά, πρόσφατα δεδομένα είναι η θεμελιώδης απαίτηση της λιανικής πώλησης που είναι έτοιμη για αντιπροσώπους. Οι πράκτορες AI μπορούν να αξιολογήσουν πολύ περισσότερα από την τιμή, την προέλευση, τον προορισμό, την ημερομηνία και την ώρα. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να διαβάσει για βοηθητικά στοιχεία, προσφορές επιβράβευσης και επίσης «διαβάζει» εικόνες. Όλα αυτά τα δεδομένα πρέπει να είναι ακριβή και άμεσα διαθέσιμα για την παροχή πληροφοριών σχετικών με τον αγοραστή.
- Ρύθμιση ιστότοπων για πράκτορες: Η νέα έκδοση του SEO είναι η βελτιστοποίηση πρακτόρων. Οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να παρουσιάζουν τις σωστές πληροφορίες στον ιστότοπό τους και στους ιστότοπους συγκέντρωσης για να βοηθήσουν τους πράκτορες να βρουν αυτό που χρειάζονται γρήγορα και εύκολα. Κανείς δεν είναι σίγουρος για το πώς μοιάζει μια «βελτιστοποιημένη» προσφορά, επομένως η δημιουργία μιας διαδικασίας για συνεχείς δοκιμές και μάθηση είναι απαραίτητη.
- Μάθετε να διαβάζετε την κίνηση: Πολλές αεροπορικές εταιρείες και εταιρείες συγκέντρωσης έχουν εγκαταστήσει τεχνολογία για να απομακρύνουν τα bots. Οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να μάθουν να κάνουν τη διαφορά μεταξύ ανεπιθύμητων ανιχνευτών και πρακτόρων που ψωνίζουν για λογαριασμό ενός καταναλωτή για να βεβαιωθούν ότι δεν θα απορρίψουν κατά λάθος ευκαιρίες πωλήσεων.
- Αγκαλιάστε δυναμικές προσφορές: Οι δυναμικές προσφορές θα είναι κρίσιμες για την παροχή κάτι που ο αντιπρόσωπος θεωρεί σχετικό. Οι προσφορές πρέπει να βασίζονται στο ιστορικό των αγοραστών και να είναι ανταγωνιστικές σε κάθε επίπεδο, όχι μόνο σε επίπεδο τιμής.
Δημιουργία της νέας αλυσίδας εφοδιασμού λιανικής πώλησης πτήσεων
Καθώς πραγματοποιούν αυτές τις τεχνικές αλλαγές, οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει επίσης να σκέφτονται τις σχέσεις και τις διαδικασίες που οδηγούν την επιχείρησή τους. Εμπορικά, οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να επανεξετάσουν πώς μιλάνε στους πελάτες τους μέσω κάθε διαφορετικού καναλιού.
Αυτήν τη στιγμή, οι αερομεταφορείς έχουν συνηθίσει στους πελάτες που επισκέπτονται έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή.
Ωστόσο, αυτές οι μέρες είναι μετρημένες για πολλούς καταναλωτές. Θα μπορούν από το τηλέφωνο τους να τους ψωνίσουν ρωτώντας: «Βρείτε την καλύτερη πτήση για μένα για να πάω στην Τουρκία για τις ανοιξιάτικες διακοπές τον Μάρτιο». Θα λάβουν τέλεια ταξινομημένες προσφορές για τις μοναδικές τους ανάγκες, με βάση εκατομμύρια σημεία δεδομένων και αυτή η εμπειρία αντιπροσώπου γίνεται η νέα διεπαφή.
Σήμερα, οι αεροπορικές εταιρείες γνωρίζουν επίσης ποιοι είναι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και οι OTA τους, αλλά και αυτό θα αλλάξει. Πλέον πρέπει να γνωρίζουν με ποιον πρέπει να μιλήσουν για να είναι παρούσες.
Στο εξής, οι πράκτορες δεν θα καλούν απλώς μια παγκόσμια υπηρεσία διανομής (GDS) αλλά θα έχουν και έναν αριθμό παρακολούθησης, όπως και η Meta που έχει αναγνωριστικό από την Διεθνή Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA).