Σύνταξη tourismtoday.gr
Όταν η Airbnb αποκάλυψε τα Icons τον περασμένο Μάιο, θετικές και αρνητικές κριτικές θόρυβο. Κάποιοι εντυπωσιάστηκαν με τις εμπειρίες που ταιριάζουν με την ποπ κουλτούρα, ενώ άλλοι χαρακτήρισαν την κίνηση διαφημιστικό κόλπο.
Ωστόσο, ένα πράγμα είναι σίγουρο. Η προσπάθεια να φέρει νέους χρήστες στην πλατφόρμα της απέδωσε καρπούς, όπως δείχνουν τα αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο 2024.
Η Airbnb ανακοίνωσε ότι τα Icons και οι νέες λειτουργίες για ομαδικά ταξίδια έχουν συνεισφέρει 1,7 εκατομμύρια νέα προφίλ από την κυκλοφορία τους τον Μάιο.
Αυτό είναι άμεσα συνδεδεμένο με έναν από τους βασικούς στόχους της εταιρείας, καθώς θέλει να πουλήσει περισσότερα από κατοικίες ενοικίασης.
Οπως δήλωσε ο Brian Chesky συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Airbnb «τα Icons και άλλες νέες δυνατότητες θα συμβάλουν στη συνεχιζόμενη επέκταση της πλατφόρμας. Βλέπουμε πόσο μεγάλη θα μπορούσε να γίνει αυτή η εταιρεία».
Μαζί με τα νέα προφίλ, η Airbnb είπε ότι το Icons έχει δημιουργήσει 60 εκατομμύρια επισκέψεις ιστότοπου και 1 δισεκατομμύριο εμφανίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Επέκταση σε νέες αγορές και νέους κλάδους
«Πιστεύω ότι το επόμενο κεφάλαιο της Airbnb ξεκινά τον ερχόμενο Μάιο, είπε ο Brian Chesky. Κι αυτό αφορά πραγματικά την ανάληψη της Airbnb και την επέκταση της πέρα από τη βασική τηε δραστηριότητα. Και έτσι θα περιγράψω τρεις τομείς που θα μας επιτρέψουν να αναπτυχθούμε».
Ο συντομότερος ορίζοντας, πρόσθεσε είναι στην πραγματικότητα η βασική δραστηριότητα. Η εταιρεία πλησιάζει τις 500 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις δωματίων με κράτηση σε ένα χρόνο και πιστεύει ότι θα μπορούσε να φτάσει το 1 δισεκατομμύριο τελικά.
Η Airbnb σχεδιάζει επίσης να επικεντρωθεί στην παγκόσμια ανάπτυξη. Το μεγαλύτερο μέρος των δραστηριοτήτων της συγκεντρώνεται στις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τον Καναδά, που αντιπροσωπεύουν περίπου τα τρία τέταρτα της ακαθάριστης λογιστικής αξίας για την εταιρεία.
Ο επικεφαλής, υπογράμμισε ότι βλέπει ευκαιρίες στις αναδυόμενες αγορές, ιδίως στο Μεξικό, τη Βραζιλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Κορέα, την Ιαπωνία, την Ινδία και την Κίνα.
Επίσης το τμήμα Εμπειρίες (Experiences) -που λειτουργεί ξανά πρόσφατα- θα μπορούσε να αυξήσει τη χρήση της Airbnb καθώς δεν θα περιορίζεται μόνο στα ταξίδια.
Ο Brian Chesky πρόσθεσε ότι θα έρθουν περισσότερα εκτός των καταλυμάτων, αλλά δεν έδωσε πολλές λεπτομέρειες.
«Έχουμε μερικά πολύ ωραία άλλα πράγματα πάνω στα οποία εργαζόμαστε και βασικά θα ξεκινήσει από τις γειτονιές γύρω από τα ταξίδια. Και την επόμενη δεκαετία, θα πάμε πολύ πέρα από τα ταξίδια», τόνισε χαρακτηριστικά.
AI στην εξυπηρέτηση πελατών
Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη θα μεταμορφώσει την Airbnb από τον Σεπτέμβριο, με την ενσωμάτωση AI στη μορφή ενός chatbot για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.
Οπως αναφέρθηκε η Airbnb περνά σε μια «πραγματικά συναρπαστική μεταμόρφωση» στην εξυπηρέτηση πελατών.
Πρώτον, ένας πράκτορας της τεχνητής νοημοσύνης θα χειρίζεται βασικές ερωτήσεις (το οποίο θα κυκλοφορήσει ως πιλότος).
Δεύτερον, η τεχνητή νοημοσύνη θα βοηθήσει στην εξατομίκευση και τρίτον ο πράκτορας θα «αναλαμβάνει δράση» με τη δυνατότητα να ακυρώνει κρατήσεις και άλλες υπηρεσίς για τους επισκέπτες.