Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Amazon, Booking.com, Expedia Group, Glassdoor, Tripadvisor και Trustpilot προχώρησαν στον πρώτο παγκόσμιο συνασπισμό για να μπει τέλος στις ψεύτικες κριτικές.

Οι εταιρείες ενώνονται με «ομπρέλα» την κοινή δέσμευση προστασίας της πρόσβασης σε αξιόπιστες κριτικές παγκοσμίως. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζουν ότι οι καταναλωτές θα μπορούν να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις αγοράς υπηρεσιών.

Μαζί, θα καθορίσουν τις βέλτιστες πρακτικές για τη φιλοξενία κριτικών στο διαδίκτυο και την κοινή χρήση μεθόδων με στόχο να σταματήσουν οι ψεύτικες κριτικές.

Οι βασικοί τομείς προστασίας καταναλωτών και συνεργατών

Η ομάδα συμφώνησε να συμμετάσχει σε αρκετούς βασικούς τομείς για την προστασία των καταναλωτών και των συνεργατών, προσπαθώντας να εξασφαλίσει ότι το κοινό δεν παραπλανάται από δόλιο περιεχόμενο, όπως:

  • Ευθυγράμμιση βιομηχανίας: Ανάπτυξη κοινών προτύπων και ορισμών για χρήση σε ολόκληρο τον κλάδο γύρω από το τι συνιστά ψευδή κριτική και άλλη ονοματολογία και μέτρηση ελέγχου περιεχομένου.
  • Κοινή χρήση βέλτιστων πρακτικών: Καθορισμός βέλτιστων πρακτικών για τη φιλοξενία διαδικτυακών κριτικών και κοινή χρήση πληροφοριών σχετικά με τη διαδικασία ελέγχου ενημερωμένου περιεχομένου και τις μεθόδους εντοπισμού ψεύτικων κριτικών.
  • Ανταλλαγή πληροφοριών: Κοινή χρήση πληροφοριών σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των δόλιων παραγόντων, όπως εταιρείες που πωλούν ψεύτικες κριτικές σε επιχειρήσεις που επιδιώκουν να βελτιώσουν αθέμιτα και αθέμιτα τη φήμη τους.
  • Υπεράσπιση: Αλληλεπίδραση με ακαδημαϊκούς και ηγέτες δημόσιας πολιτικής για την προώθηση των πλεονεκτημάτων για τους καταναλωτές από το περιεχόμενο κριτικών και την υποστήριξη των προσπαθειών του κλάδου για την καταπολέμηση της δημοσίευσης ψεύτικων κριτικών.

Ο συνασπισμός είναι αφοσιωμένος στην τήρηση των υψηλότερων προτύπων ακεραιότητας, διαφάνειας και λογοδοσίας.
Μέσω συνεργατικών πρωτοβουλιών, στοχεύει να θέσει νέα πρότυπα για τη διατήρηση της αυθεντικότητας των κριτικών, ενσταλάζοντας εμπιστοσύνη στους καταναλωτές παγκοσμίως.

Με το βλέμμα στραμμένο στην εμπιστοσύνη

«Σκοπός αυτού του συνασπισμού είναι να διασφαλίσει ότι κάθε κριτική αντικατοπτρίζει τις πραγματικές εμπειρίες των πελατών», δήλωσε ο Dharmesh Mehta, αντιπρόεδρος της Amazon στις παγκόσμιες υπηρεσίες συνεργατών πώλησης.

Από την πλευρά του ο Spencer Mott υπεύθυνος ασφαλείας της Booking.com, τόνισε ότι «μαζί μπορούμε να εξερευνήσουμε βέλτιστες πρακτικές και να μάθουμε ο ένας από τον άλλον, αυξάνοντας έτσι την ευαισθητοποίηση σε ολόκληρο τον κλάδο προς όφελος ενός ακόμη ευρύτερου φάσματος καταναλωτών και επιχειρήσεων».

Ο Expedia Group δηλώνει «περήφανος που συμμετέχει σε αυτόν τον συνασπισμό για την καταπολέμηση αυτών των ψεύτικων παραγόντων, που αποτελούν άμεση απειλή για το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο του κλάδου μας: την εμπιστοσύνη», τόνισε ο CJ Allen, αντιπρόεδρος στο τμήμα εμπειρίας και εμπιστοσύνης αγοράς του Ομίλου.

Όπως υπογραμμίζει η Becky Foley, αντιπρόεδρος εμπιστοσύνης και ασφάλειας στην Tripadvisor «η εμπιστοσύνη που έχουν οι καταναλωτές και οι συνεργάτες στις πλατφόρμες και τις επιχειρήσεις μας είναι κορυφαία προτεραιότητα για τα μέλη αυτού του συνασπισμού, τα οποία συμφώνησαν να ενωθούν μαζί για να καταπολεμήσουν το ψεύτικο περιεχόμενο κριτικών στο Διαδίκτυο».

Τα μέλη του συνασπισμού θα συναντηθούν στις Βρυξέλλες στις 5 και 6 Δεκεμβρίου σε συνέδριο, που διοργανώνεται από την Amazon.