Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να παρακολουθούν συναντήσεις, εκδηλώσεις και συνέδρια «πρόσωπο με πρόσωπο» στο μέλλον και θα ταξιδεύουν ξανά περισσότερο.
Ωστόσο, οι επαγγελματίες θα επιλέξουν πιο συνειδητά τα ταξίδια τους από ό,τι πριν από την πανδημία.

Αυτό αποκαλύπτουν τα προκαταρκτικά στοιχεία της έρευνας «Επαναπροσδιορίζοντας τη συμμετοχή σε εκδηλώσεις», από το δίκτυο καινοτομίας Future Meeting Space (FMS).
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή των German Convention Bureau eV (GCB) και του Fraunhofer Institute for Industrial Engineering (IAO).
Οι φορείς ένωσαν τις δυνάμεις τους με τους ερευνητικούς εταίρους τους για να εντοπίσουν τα μεταβαλλόμενα πρότυπα επαγγελματικών ταξιδιών και κινητικότητας.

Ο κλάδος των εκδηλώσεων αντιμετωπίζει τεράστιες αλλαγές καθώς διάφοροι παράγοντες επιρροής δημιουργούν ένα όλο και πιο περίπλοκο περιβάλλον.

Στόχος της έρευνας είναι η ανάπτυξη διαφορετικών ταξιδιωτικών τύπων ή χαρακτηριστικών στα επαγγελματικά ταξίδια, με βάση τους διάφορους λόγους συμμετοχής σε MICE.
Επιπλέον, θα αναλυθούν διαφορετικά ταξιδιωτικά μοτίβα και θα εντοπιστούν προσαρμοσμένες ομάδες-στόχοι και προσφορές.

«Η έμπνευση θα συνεχίσει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των επαγγελματικών εκδηλώσεων, ανεξάρτητα από το αν πραγματοποιούνται πρόσωπο με πρόσωπο, σε υβριδικό στήσιμο ή εικονικά. Ωστόσο, αυτή η έμπνευση μπορεί να πάρει διαφορετικές μορφές, από την καθαρή μεταφορά γνώσης έως τη διαπροσωπική ανταλλαγή, λέει ο Matthias Schultze Διευθύνων Σύμβουλος του GCB.

Ως εκ τούτου, θα είναι σημαντικό να προσφέρουμε μεμονωμένες λύσεις για τις διαφορετικές λειτουργίες που έχουν τα γεγονότα και να επικεντρωθούμε στους αντίστοιχους στόχους τους».

Με βάση τις πληροφορίες αλλά και άλλες που θα προκύψουν, θα διαμορφωθούν προτεινόμενες ενέργειες για τις διάφορες ομάδες ενδιαφερομένων του κλάδου εκδηλώσεων.

«Στο μέλλον, μπορούμε και πάλι να περιμένουμε από τους ανθρώπους να ταξιδεύουν περισσότερο για επαγγελματικούς λόγους, αλλά αυτό θα έρθει μετά από πολύ σκέψη στις αποφάσεις εάν θα ταξιδέψουν ή όχι, εξηγεί ο Δρ. Stefan Rief, Επικεφαλής της Ερευνητικής Μονάδας Οργανωτικής Ανάπτυξης και Σχεδιασμού Εργασίας του IAO.

Ως εκ τούτου, θα είναι απαραίτητο να γίνει διάκριση μεταξύ διαφορετικών ταξιδιωτικών τύπων και να διαφοροποιηθούν οι ομάδες-στόχοι με μεγαλύτερη σαφήνεια.

Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να βρούμε προσαρμοσμένες προσφορές και να αναπτύξουμε νέα επιχειρηματικά μοντέλα».