Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η εναέρια κυκλοφορία προς τη Νότια Ευρώπη σχεδόν σε επίπεδο προ κρίσης, όπως αποκαλύπτει η Γερμανική Ένωση Αερομεταφορών (BDL).

Ανοδικά κινείται ο αριθμός των θέσεων που προσφέρουν οι αεροπορικές εταιρείες στη Γερμανία αυξάνεται μεταξύ Ιουλίου και Δεκεμβρίου σε όλα σχεδόν τα αεροδρόμια της χώρας.
Οι μόνες εξαιρέσεις είναι το αεροδρόμιο της Δρέσδης και μερικά άλλα σε μικρότερες, αποκεντρωμένες τοποθεσίες.

Συνολικά, οι αεροπορικές εταιρείες θα προσφέρουν 126,2 εκατομμύρια θέσεις σε όλες τις πτήσεις προς, από και εντός της Γερμανίας το δεύτερο εξάμηνο του 2023.

Σύμφωνα με την BDL, αυτό αντιστοιχεί στο 85% της προσφοράς πριν από την κρίση. Σε σύγκριση με το 2022, αυτό έχει ως αποτέλεσμα αύξηση των θέσεων κατά 12%.

Η Φρανκφούρτη επωφελείται από τη διηπειρωτική επιστροφή

Στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Γερμανίας στη Φρανκφούρτη, η προσφορά 20,6 εκατομμυρίων θέσεων είναι 88% του επιπέδου του 2019 πάνω από τη μέση τιμή, το αεροδρόμιο επωφελείται εδώ από τη συνεχιζόμενη ισχυρή ανάκαμψη της διηπειρωτικής κυκλοφορίας.

Το Μόναχο -το νούμερο δύο μετά τη Φρανκφούρτη- θα φτάσει το 81% του προ κρίσης του επιπέδου το δεύτερο εξάμηνο του 2023 με 13,3 εκατομμύρια θέσεις σε προσφορά.

Τα μικρότερα αεροδρόμια όπως το Μέμινγκεν (0,9 εκατ. θέσεις, 181%), το Γουίζ (0,5 εκατ. θέσεις, 138%) και το Χαν (0,5 εκατ. θέσεις, 133%) είναι πολύ πάνω από τα επίπεδα πριν από την κρίση.

Πώς διαμορφώνεται οι πτήσεις από Γερμανία προς Νότια Ευρώπη

Όσον αφορά στην εγχώρια, ευρωπαϊκή και διηπειρωτική χωρητικότητα θέσεων, οι ευρωπαϊκές πτήσεις και ιδιαίτερα προς τη Νότια Ευρώπη, αποδίδουν καλύτερα.

Ο αριθμός των διαθέσιμων θέσεων στη Γερμανία έχει ήδη φτάσει το 88% του επιπέδου του 2019.
Η κίνηση προς τη Νότια Ευρώπη αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μερίδιο της συνολικής κίνησης με 37% και σχεδόν φτάνει στο επίπεδο του 2019 και πάλι στο 98%.

Στον διηπειρωτικό τομέα, το ποσοστό είναι 85%, με την προσφορά στην Ασία στο 80% του επιπέδου πριν από την κρίση, ενώ είναι ήδη 97% στη Βόρεια Αμερική και 100% και πάλι για προορισμούς στη Μέση Ανατολή.

Το μεγαλύτερο κενό στα δρομολόγια εσωτερικού

Το μεγαλύτερο κενό σε σύγκριση με το έτος πριν από την κρίση εξακολουθεί να είναι στα δρομολόγια εσωτερικού.

Εδώ, ο αριθμός των προσφερόμενων θέσεων μεταξύ Ιουλίου και Δεκεμβρίου είναι μόνο 57% του αριθμού που προσφέρεται το 2019, αν και σύμφωνα με την έρευνα BDL υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των μεγάλων διεθνών κόμβων και των αεροδρομίων με αποκεντρωμένη κίνηση.