Το 83% των Αμερικανών ταξιδιωτών πολυτελείας σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα για ταξίδια το 2023 από ό,τι το 2022, σύμφωνα με νέα έρευνα της Flywire Corporation.

Καθώς η ζήτηση για μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες αναμένεται να παραμείνουν ισχυρές, το 84% των ταξιδιωτών πολυτελείας δήλωσε ότι οι επόμενες διακοπές τους θα είναι μεγαλύτερες από αυτές που έκαναν τους τελευταίους 18 μήνες.

Η ετήσια έκθεση πολυτελών ταξιδιών της Flywire ερεύνησε περισσότερους από 600 ενήλικες στις ΗΠΑ για να αποκαλύψει τα μοτίβα και τις προτεραιότητες που θα βοηθήσουν στη διαμόρφωση της βιομηχανίας το 2023.

Οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη της πραγματικής εμπειρίας πολυτέλειας

Η έκθεση τόνισε την αξία του ταξιδιωτικού συμβούλου όταν δημιουργεί μια εμπειρία πολυτέλειας.

  • Το 81% λέει ότι η συνεργασία με ταξιδιωτικούς εμπειρογνώμονες είναι ο μόνος τρόπος για να έχουν μια πραγματική ταξιδιωτική εμπειρία πολυτελείας – από 74% πέρυσι.
  • Οι νεότερες γενιές όπως η Gen Z και οι Millennials (63%) είναι πιο πιθανό να επωφεληθούν από τη βοήθεια από πράκτορες και συμβούλους σε αντίθεση με τη Gen X (54%) και τους περισσότερους Boomers (45%).
  • Το 67% δεν μπορούσε να φανταστεί ότι ταξιδεύει χωρίς πράκτορα/σύμβουλο, με το 62% να αναφέρει τα οφέλη της ικανότητας των πρακτόρων να φροντίζουν τα πάντα.

Τι ευνοεί τα πολυτελή ταξίδια

Η αύξηση της δημοτικότητας της υβριδικής εργασίας, η τετραήμερη εβδομάδα εργασίας και η μεγαλύτερη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής μπορεί να αποδειχθούν όφελος για τον κλάδο των πολυτελών ταξιδιών.

Δεν υπάρχει πλέον κάτι σαν «εκτός εποχής» για ταξίδια, καθώς η έρευνα διαπίστωσε ότι οι Gen X (98%), Baby Βoomers (99%) και Gen Z και Millennials (89%) συμφωνούν ότι τα ταξίδια δεν περιορίζονται πλέον σε μια εποχή.

Οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν όλο το χρόνο και το 85% των ερωτηθέντων αποδίδει το υβριδικό πρόγραμμα εργασίας τους στην ικανότητά τους να ταξιδεύουν πιο συχνά και σε περιόδους στις οποίες κανονικά δεν θα είχαν αυτή την επιλογή.

Τα όρια μεταξύ δουλειάς και παιχνιδιού γίνονται δυσδιάκριτα καθώς το 73% λέει ότι είναι πιο πιθανό να συνδυάσει επαγγελματικά ταξίδια και διακοπές τώρα από ό,τι στο παρελθόν.

Οι ταξιδιώτες αναζητούν επίσης την ευκαιρία να ενσωματώσουν ειδικά γεγονότα όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών της FIFA 2023, το Κύπελλο Ryder 2023 ή τους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 στα ταξίδια τους, με το 83% των ερωτηθέντων να λέει ότι το ταξίδι για ειδικές εκδηλώσεις τους επιτρέπει να μετατρέψουν τα ταξίδια σε μεγαλύτερα. .

Δίνοντας προτεραιότητα στην ασφάλεια πληρωμών

Καθώς οι ταξιδιώτες πολυτελείας ετοιμάζονται να ξοδέψουν περισσότερα το 2023, η ασφάλεια και η ευκολία των πληρωμών είναι ύψιστης προτεραιότητας.

Το 90% των ταξιδιωτών πολυτελείας που συμμετείχαν στην έρευνα σημείωσε την ευκολία πληρωμών για όλα τα μέρη του ταξιδιού τους, όπως καταλύματα, εκδρομές και κρατήσεις, ως σημαντική για αυτούς.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι ανησυχίες για την ασφάλεια των πληρωμών είναι στο επίκεντρο σχεδόν επτά στους δέκα (69%) όλων των ταξιδιωτών που ερωτήθηκαν και ακόμη υψηλότερες μεταξύ των Gen Z και Millennials (82%).

Αυτή είναι μια σημαντική αύξηση σε σύγκριση με το 37% όλων των ταξιδιωτών πολυτελείας που ερωτήθηκαν πέρυσι, οι οποίοι εξέφρασαν ανησυχίες για την ασφάλεια των πληρωμών.