![italia-touristes](https://www.tourismtoday.gr/wp-content/uploads/2023/07/italia-touristes-696x464.jpg)
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Αύξηση σε solo ταξίδια και ομαδικές περιηγήσεις «hyper-niche» για μεμονωμένους τουρίστες, αποκαλύπτει η ετήσια έκθεση τάσεων της WeTravel, η οποία εξετάζει τα δεδομένα κρατήσεων το 2025 από εκατοντάδες παρόχους.
Τα ομαδικά ταξίδια αυξάνονται περισσότερο από ποτέ και οι κρατήσεις αλλάζουν για να ανταποκριθούν στις ατομικές ανάγκες, όπως η εξατομίκευση.
- Ομαδικές εκδρομές: Το 18% των ταξιδιωτικών εταιρειών προσφέρουν τώρα αποκλειστικές ομαδικές εκδρομές για να καλύψουν τη ζήτηση.
- Ταξίδια με γνώμονα την κοινότητα: Οι solo ταξιδιώτες προτιμούν να συμμετέχουν σε ομαδικές εκδρομές για να καταπολεμήσουν την απομόνωση και να συναναστραφούν με ομοϊδεάτες εξερευνητές.
- Προσαρμοσμένα δρομολόγια: Όλο και περισσότερο, οι φορείς εκμετάλλευσης παρέχουν ευέλικτες, εξατομικευμένες επιλογές ταξιδιού για την εξυπηρέτηση των μεμονωμένων ταξιδιωτών.
Ενώ το 42% των επιχειρήσεων έχουν εφαρμόσει βιώσιμες ταξιδιωτικές πρακτικές, μόνο το 15% των τουριστών είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για βιώσιμες επιλογές, γεγονός που αποτελεί πρόκληση για τον κλάδο.
Το 70% των επιχειρήσεων έχουν αυξήσει την τιμή των ταξιδιών τους που αναχωρούν το 2025 σε σύγκριση με το 2024.
Περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) των παρόχων πραγματοποιούν εκδρομές σε περιόδους εκτός αιχμής για την καταπολέμηση του overtourism.
Ψηφιακή μετατόπιση στις κρατήσεις
Ανοδο 212% καταγράφουν οι άμεσες κρατήσεις μέσω των ιστοσελίδων των παρόχων σε σύγκριση με το 2024.
Ως αποτέλεσμα, το 57% των επιχειρήσεων αυξάνει τις επενδύσεις σε πλατφόρμες ψηφιακού μάρκετινγκ και απευθείας κρατήσεων, σηματοδοτώντας μια αυξανόμενη τάση παράκαμψης υπηρεσιών κρατήσεων τρίτων.