Οι Αμερικανοί σχεδιάζουν να ταξιδέψουν αυτό το καλοκαίρι (67%). Ωστόσο αναζητούν τρόπους για φθηνές αποδράσεις. Όπως όσοι ταξιδεύουν τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, κλείνουν πτήσεις την Τρίτη για καλύτερες τιμές (22%).

Έρευνα της ValuePenguin αποκαλύπτει ποιες στρατηγικές χρησιμοποιούν για να εξοικονομήσουν χρήματα.

Πώς εξοικονομούν χρήματα οι Αμερικανοί για τα ταξίδια τους

  • Το 45% χρησιμοποιεί συχνά ιστότοπους με έκπτωση.
  • Η πλειονότητα ταξιδιωτών με κάρτες επιβράβευσης εξοικονομεί πόντους για μεγάλα ταξίδια.
  • Το 36% κλείνει ταξίδια μπούμερανγκ.
  • H κράτηση πτήσεων σε ακατάλληλες ώρες ή ημέρες (27%).
  • Η εκκαθάριση των cookie του προγράμματος περιήγησης για να αποτραπεί η αύξηση των τιμών των πτήσεων (24%).
  • H κράτηση ξεχωριστών πτήσεων για διαφορετικά μέρη του ταξιδιού (18%).
  • Το 45% κάνει συχνά κράτηση σε ιστότοπους με έκπτωση όπως Booking.com, Kayak ή  Expedia.
  • Το 24% χρησιμοποιεί σπάνια ή ποτέ αυτούς τους ιστότοπους.
  • Το 37% λέει ότι οι προσφορές δεν αξίζουν.

H χρήση των ανταμοιβών καρτών

Οι αφοσιωμένοι ταξιδιώτες αεροπορικών εταιρειών εξοικονομούν πόντους για να πληρώσουν για μεγάλα ταξίδια.

  • Το 37% έχει προτιμήσεις αεροπορικής εταιρείας ή ταξιδιού με βάση την κάρτα ανταμοιβών τους.
  • Το 56% αποθηκεύει πόντους για την πληρωμή μεγάλων εκδρομών.

Η χρήση ανταμοιβής ποικίλλει ευρέως ανά γενιά

  • Το 31% Gen Z χρησιμοποιούν τους πόντους τους αμέσως μόλις τους λάβουν.
  • Αντίθετα αυτό κάνει μόλις το 9% των baby boomers.

Καλοκαιρινά σχέδια για ταξίδια

  • Γονείς με παιδιά κάτω των 18 ετών (79%).
  • Γονείς με ενήλικα παιδιά (64%).
  • Ταξιδιώτες χωρίς παιδιά (59%).

Καλοκαιρινά σχέδια ανά γενιά ταξιδιωτών

Καλοκαιρινά ταξιδιωτικά σχέδια έχουν οι νεότεροι καταναλωτές, σε σχέση με τους μεγαλύτερους σε ηλικία.

  • Millennials (27-42 ετών) 71%.
  • Gen-Z (18-26 ετών) 70%.
  • Gen-X (43 έως 58 ετών) 67%.
  • Baby Boomers (59 έως 77 ετών) 59%.

Ανεξάρτητα από το αν έχουν ταξιδιωτικά σχέδια αυτό το καλοκαίρι, το 48% των Αμερικανών ταξιδεύει τουλάχιστον μία φορά κάθε έξι μήνες.