Σύνταξη: tourismtoday.gr
Σχεδόν το 70% των εταιρειών χρησιμοποιεί την παραδοσιακή τεχνητή νοημοσύνη και οι άλλοι την «νέα τεχνολογία» στη διαχείριση ορισμένων πτυχών στα επαγγελματικά ταξίδια, σύμφωνα με την American Express.
Τα αποτελέσματα, τα οποία αποτελούν μέρος της τελευταίας έκθεσης Amex Trendex για τα εταιρικά ταξίδια.
- Τα δύο πέμπτα χρησιμοποιούν τώρα τεχνητή νοημοσύνη για να διαπιστώσουν εάν οι δαπάνες των εργαζομένων συμμορφώνονται με την πολιτική της εταιρείας.
- Τα δύο τρίτα δήλωσαν ότι η ασφάλεια ήταν η κύρια ανησυχία κατά τη χρήση λύσεων που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη για επαγγελματικά ταξίδια.
- Αυτό ήταν περισσότερο από 10 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο από άλλους παράγοντες, όπως η λειτουργικότητα (56%), η εκπαίδευση (53%) και το κόστος της τεχνητής νοημοσύνης (53%).
«Η κράτηση ταξιδιού και η διαχείριση των δαπανών μπορεί να είναι δαπανηρές για τις επιχειρήσεις, τόνισε η Aliya Bokhari, ανώτερη αντιπρόεδρος στο American Express.
Αλλά η τεχνολογία τις βοηθά να λαμβάνουν γρήγορες, πιο ενημερωμένες αποφάσεις για αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία, να προσφέρουν μια ασφαλή και ομαλή εμπειρία ταξιδιού».