Σύνταξη: tourismtoday.gr

Μια ανανεωμένη εστίαση στη στρατηγική μάρκετινγκ της επωνυμίας της, ανακοίνωσε η Trivago.
Η αλλαγή στοχεύει να τροφοδοτήσει τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και να υπογραμμίσει τη συνάφεια των προσφορών της στους ταξιδιώτες.
Επιπλέον, αναμένει τη διανομή έκτακτου μερίσματος εφάπαξ εντός του τρέχοντος έτους, με την επιφύλαξη της έγκρισης των μετόχων.

Η ανανεωμένη έμφαση της στο μάρκετινγκ επωνυμίας οφείλεται στην ισχυρή ανάπτυξη στον τομέα των διαδικτυακών ταξιδιών και στον θετικό αντίκτυπο των τελευταίων καλοκαιρινών εκστρατειών μάρκετινγκ της εταιρείας.

Η εταιρεία εντείνει τις επενδύσεις της στο brand marketing, με αναμενόμενη μείωση της κερδοφορίας για το τρέχον έτος.

Δεν αναμένει πλέον να υπερβεί το προσαρμοσμένο EBITDA των 70 εκατομμυρίων ευρώ το 2023.

Ως μέρος μιας πολυετούς στρατηγικής για την ανανέωση της παρουσίας της επωνυμίας της, η εταιρεία στοχεύει σε μεσοπρόθεσμη επιστροφή σε διψήφια αύξηση εσόδων.

Οι ταξιδιώτες προσέχουν τον προϋπολογισμό τους

  • Η Trivago είναι πεπεισμένη ότι το μοντέλο μετα-αναζήτησης της είναι πιο επίκαιρο από ποτέ.
  • Οι ταξιδιώτες προσέχουν τον προϋπολογισμό τους όταν κάνουν κράτηση σε ξενοδοχεία.
  • Σε σύγκριση με το 2019, οι τιμές δωματίων έχουν αυξηθεί και οι περισσότεροι ταξιδιώτες φαίνεται να αξιοποιούν την εξοικονόμηση πόρων για τις διακοπές τους.
  • Ταυτόχρονα, παρατηρεί μια αύξηση της ανισότητας στις τιμές των ξενοδοχείων, η οποία προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες εξοικονόμησης για τους ταξιδιώτες.

 

Πού στοχεύει η Trivago

Η εταιρεία στοχεύει να εδραιώσει τη μετα-θέση της στον ξενοδοχειακό χώρο και θα ενισχύσει τις δυνατότητες της ως πλατφόρμα εύρεσης συμφωνιών.

«Οι πρόσφατες πρωτοβουλίες μάρκετινγκ επωνυμίας μας έχουν επιδείξει απτή επιτυχία, ωθώντας μας να εντείνουμε τις επενδύσεις μας φέτος και μετά, δήλωσε Johannes Thomas, Διευθύνων Σύμβουλος της.

Η διατήρηση της Trivago στην κορυφή του μυαλού των ταξιδιωτών είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη του στόχου μας για διαρκή, μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.

Θα εφαρμόσουμε μια προσέγγιση με γνώμονα την απόδοση, αυξάνοντας στρατηγικά τις επενδύσεις σε τομείς και αγορές που έχουν τον επιθυμητό αντίκτυπο».

Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία έχει αποδείξει την ικανότητά της να δημιουργεί ισχυρές ταμειακές ροές. Για την περαιτέρω βελτιστοποίηση της κεφαλαιακής της δομής και για την απόδοση της αξίας στους μετόχους, η Trivago σχεδιάζει να εκδώσει ένα ειδικό έκτακτο μέρισμα εφάπαξ.

Το μέρισμα αναμένεται να ανέλθει συνολικά σε 184 εκατ. ευρώ περίπου (ή περίπου 0,53 ευρώ ανά μετοχή) και να πραγματοποιηθεί αργότερα εντός του έτους, με την επιφύλαξη της έγκρισης των μετόχων.