Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο κόσμος αλλάζει με πολύ δυναμικό τρόπο και όλοι οι τομείς της οικονομίας αντιδρούν σε αυτόν τον μετασχηματισμό. Και ο τουρισμός δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα.
Η ταξιδιωτική βιομηχανία αυξάνει συνεχώς το ψηφιακό της «αποτύπωμα». Κάνει χρήση νέων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένης και της blockchain.
Η τεχνολογία blockchain είναι ένα αξιοσημείωτο πλεονέκτημα του οποίου οι δυνατότητες διερευνώνται και χρησιμοποιούνται τώρα από επαγγελματίες του τουρισμού σε όλο τον κόσμο.
Το blockchain προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία από ενδιαφέρουσες ευκαιρίες στον τουριστικό τομέα, υπογραμμίζει η Cbinsights. Είναι σαφές ότι η εφαρμογή της τεχνολογίας είναι ακόμη ένα έργο σε εξέλιξη, αλλά οι δυνατότητες της είναι τεράστιες.
Πώς επηρεάζει η τεχνολογία blockchain την ταξιδιωτική βιομηχανία
- Η χρήση σε πληρωμές με τη μορφή κρυπτονομισμάτων, μπορεί να περιοριστεί στο ελάχιστο το κόστος συναλλαγής.
- Η τεχνολογία μπορεί επίσης να επηρεάσει θετικά την κάπως στάσιμη αγορά προγραμμάτων επιβράβευσης. Η εφαρμογή κρυπτονομισμάτων σε προγράμματα πιστότητας εταιρειών θα δώσει μια νέα διάσταση, καθώς είναι αποκεντρωμένα και κυμαίνονται με βάση τη ζήτηση.
Κέρδη στα έσοδα των τουριστικών εταιρειών
Θα μπορούσε επίσης να υπάρξει ευρεία χρήση της τεχνολογίας blockchain για τη διευκόλυνση της αποθήκευσης και επαλήθευσης των δεδομένων πελατών. Η βιομηχανία θα ωφεληθεί από τη μείωση των διαμεσολαβητών και συνεπώς και του κόστους συναλλαγών.
Ως αποτέλεσμα, οι εταιρείες μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα και να παράγουν υψηλότερα κέρδη.
Παράλληλα, υπάρχει επίσης χώρος για μη ανταλλάξιμα μάρκες (NFT) που έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα τους τελευταίους δύο μήνες.
Τα NFT θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν εισιτήρια ή κουπόνια του μέλλοντος και θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για μια μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων, από την επιβίβαση σε αεροπλάνο μέχρι την αγορά τουριστικών αγαθών.
Οι αεροπορικές εταιρείες πρωτοπορούν
Οι αεροπορικές εταιρείες γενικά φαίνεται να είναι οι πιο προοδευτικές στον κλάδο στη χρήση τεχνολογίας blockchain.
Για παράδειγμα, εταιρείες όπως η Norwegian Air ή η AirBaltic έχουν αρχίσει να δέχονται πληρωμές σε κρυπτονομίσματα.
Η Northern Pacific Airways -μια εταιρεία που πρόκειται να ξεκινήσει τη λειτουργία της φέτος- θέλει να ανταμείψει τους πελάτες της με μάρκες που θα μπορούν να εξαργυρωθούν για δωρεάν πτήσεις και άλλα προνόμια.
Πιο εξέχοντα ονόματα του κλάδου μελετούν επίσης κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση.
Για παράδειγμα, η British Airways, η Lufthansa και η Air France, με την τελευταία να δοκιμάζει μια εφαρμογή που βασίζεται σε blockchain για την παρουσίαση τεστ Covid-19 και πιστοποιητικά εμβολιασμού.
Άλλες εταιρείες που χρησιμοποιούν την τεχνολογία περιλαμβάνουν την Expedia, η οποία δέχεται επίσης πληρωμές σε κρυπτονομίσματα καθώς και η Lynkey, μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα του τουρισμού πολυτελείας και εφαρμόζει NFT στο επιχειρηματικό της μοντέλο.