Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τους παράγοντες που επηρεάζουν τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών από την Βόρεια Αμερική στις αεροπορικές εταιρείες καθώς και τις τάσεις στη συμπεριφορά κρατήσεων, αποκαλύπτει η OAG.

Αεροπορικές εταιρείες με τις περισσότερες προτιμήσεις

Πιστότητα σύμφωνα με τη γενιά ταξιδιωτών

Οι Millennials αποδεικνύεται ότι είναι η πιο πιθανή γενιά να αλλάξει την πίστη στις αεροπορικές εταιρείες. Αντίθετα οι Baby Boomers, που είναι οι πιο πιστοί ταξιδιώτες στην επωνυμία.

  • Millennials 47%.
  • Gen Z 37%.
  • Gen X 23%.
  • Baby Boomers 15%.

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις αποφάσεις κράτησης και την αφοσίωση στις αεροπορικές εταιρείες

Κόστος

Το κόστος αναδείχθηκε ως ο κύριος μοχλός όλων των αεροπορικών επιλογών όλων των ταξιδιωτών.

Η Gen Z, είναι η πιο πιθανό να αλλάξει τις προτιμήσεις της αεροπορικής εταιρείας προς όφελος του προϋπολογισμό, ενώ οι Baby Boomers έχουν λιγότερες πιθανότητες απόκλισης σε μια αεροπορική εταιρεία λόγω των τιμών.

  • 77% Gen Z.
  • 69% Gen X.
  • 59% Millennials.
  • 47% Baby Boomers

Έγκαιρη απόδοση

Η έγκαιρη απόδοση (OTP) είναι ο κύριος λόγος που το 36% των ταξιδιωτών ανέφερε για τη συνεχιζόμενη αφοσίωση τους σε οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία.

  • Gen Z 63%.
  • Millennials 35%.
  • Gen X 25%.
  • Baby Boomers 25%.

Καθυστερήσεις και ακυρώσεις

Όμως, όσον αφορά τη συμπεριφορά κρατήσεων, το τελευταίο έτος, περίπου, συνεχών, εκτεταμένων διακοπών πτήσεων και η επίδραση τους στην OTP παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις των επιβατών.

Το 37% άλλαξε την αφοσίωση στην αεροπορική του εταιρεία λόγω της εμπειρίας του από σημαντικές καθυστερήσεις ή ακυρώσεις κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.

  • Millennials 42%.
  • Gen Z 38%.
  • Baby Boomers 32%.
  • Gen X 31%.

Οι συνήθειες κράτησης

Η OTP διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση των συνηθειών κράτησης αεροπορικών ταξιδιών.

Το 82% των συνολικών ταξιδιωτών να λέει ότι η έγκαιρη απόδοση επηρεάζει την πτήση ή/και την αεροπορική εταιρεία με την οποία πηγαίνουν. Πιο πιθανό να επιλέξουν αεροπορικές εταιρείες με βάση την OTP, είναι:

  • 91% Gen Z.
  • 87% Millennials.
  • 81% Gen X.
  • 77% Baby Boomers.

Η τιμολόγηση είναι επίσης ένας σημαντικός μοχλός των συνηθειών κράτησης, ειδικά μεταξύ των μικρότερων ηλικιών που επηρεάζονται πιο εύκολα από τις διαθέσιμες προσφορές στις πτήσεις.

Tον τρόπο κράτησης με μη παραδοσιακές επιλογές πτήσεων για πιο ελκυστική τιμή και καλύτερα πακέτα ξενοδοχείων και εμπειρίας θα άλλαζε το 41% των Gen Z και το 39% των Millennials.