Περισσότεροι επίδοξοι ταξιδιώτες αναζητούν συμβουλές από ειδικούς αντί να κάνουν κράτηση μέσω Διαδικτύου λόγω της ανάγκης να πλοηγηθούν στις απαιτήσεις εισόδου, τους περιορισμούς στα σύνορα και τις δοκιμές.

Σύμφωνα με την G Adventures, μεγαλύτερο ποσοστό των κρατήσεων γίνεται μέσω ειδικού ή αντιπροσώπου.

Τα δύο τρίτα των κρατήσεων πριν από την πανδημία πραγματοποιήθηκαν μέσω διαδικτυακών καναλιών, αλλά ο ειδικός στην περιπέτεια ανέφερε σχεδόν το 50% τον Ιανουάριο, καθώς οι ταξιδιώτες απευθύνονται σε ειδικούς για να αισθάνονται σίγουροι για την κράτηση τους.

Η G Adventures αύξησε τον αριθμό των υπαλλήλων της στα κέντρα επικοινωνίας κατά 70% πριν από τον Ιανουάριο για να υποστηρίξει τους πράκτορες και τους ταξιδιώτες, οι οποίοι είδαν τον χρόνο αναμονής κλήσεων και ζωντανής συνομιλίας να μειώνονται σε επίπεδα πριν από την πανδημία.

Αυτό έγινε καθώς η εταιρεία κατέγραψε τις υψηλότερες πωλήσεις της τον Ιανουάριο από τότε που ξεκίνησε η πανδημία με κρατήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο «ξεπερνώντας τις προσδοκίες».

Οι ταξιδιώτες έκαναν κράτηση για ένα ευρύ φάσμα ταξιδιωτικών εμπειριών στα 11 στυλ ταξιδιού του χειριστή περιπέτειας, παρά την αβεβαιότητα που προκάλεσε η Omicron το νέο έτος.

Οι χρόνοι παράδοσης έχουν μειωθεί, με το 40% των κρατήσεων από ταξιδιώτες στο Ηνωμένο Βασίλειο να γίνονται για ταξίδια που αναχωρούν πριν από τα τέλη Απριλίου, με τους ταξιδιώτες να αναζητούν προορισμούς με χαμηλότερες απαιτήσεις εισόδου όπως το Μεξικό, την Κόστα Ρίκα και το Περού καθώς και την Ευρώπη βραχυπρόθεσμα.

Η εταιρεία ανέφερε «τεράστια ζήτηση» από ταξιδιώτες ηλικίας 18 έως 35 ετών, με μικρή αύξηση στους νέους ταξιδιώτες που επιλέγουν να ταξιδεύουν μόνοι.

Μια μελέτη της G Adventures πέρυσι έδειξε ότι η ανάγκη για κοινωνική σύνδεση μεταξύ των νεαρών ταξιδιωτών ήταν πιο έντονη από ποτέ, με το 64% των ερωτηθέντων στο Ηνωμένο Βασίλειο ηλικίας 18-34 ετών να δηλώνουν ότι είναι πιθανό να δοκιμάσουν μια εμπειρία ξενώνα μετά την πανδημία.

Η κυκλοφορία μιας συλλογής «Roamies», που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Hostelworld, ανταποκρίνεται σε αυτήν την τάση, με το Ηνωμένο Βασίλειο να είναι η κορυφαία περιοχή κρατήσεων για το νέο ταξιδιωτικό στυλ τον Ιανουάριο.

Η Ασία συνέχισε να είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής περιοχή της G Adventures τον Ιανουάριο, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον από ταξιδιώτες ηλικίας 50 έως 70 ετών, παρά το γεγονός ότι πολλοί δημοφιλείς προορισμοί, όπως η Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, η Καμπότζη και η Ινδονησία, ήταν κλειστοί για τους ταξιδιώτες.

Η εταιρεία αναμένει μεγάλη άνοδο στις κρατήσεις μικρής διάρκειας μόλις οι προορισμοί ανακοινώσουν το άνοιγμα των συνόρων τους.