Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τον αντίκτυπο της πανδημίας στις ταξιδιωτικές τάσεις για οικογενειακές διακοπές των Αμερικανών, αποκαλύπτει μελέτη της Family Travel Association (FTA) και του Jonathan M. Tisch, συνεργάτη της Σχολής Επαγγελματικών Σπουδών του NYU Centre of Hospitality.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι:

  • Η ζήτηση για οικογενειακά ταξίδια είναι υψηλότερη από ό,τι ήταν πριν από την πανδημία.
  • Περισσότερες οικογένειες χρησιμοποιούν ταξιδιωτικούς συμβούλους από ό,τι στο παρελθόν.
  • Οι οικογένειες ενδιαφέρονται περισσότερο για ταξίδια που προσφέρουν ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης και για την αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης.
  • Ορισμένες τάσεις πριν από την πανδημία, όπως η παραμονή στην πόλη, γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς για άλλη μια φορά.

«Με την πανδημία του Covid να είναι πλέον πίσω μας το 2022, έχουμε δει ότι τα οικογενειακά και τα ταξίδια πολλών γενεών αποτελούν σημαντική δύναμη στην ανάκαμψη της τουριστικής βιομηχανίας, δήλωσε ο Rainer Jenss, ιδρυτής της FTA.

Αυτό λέει πολλά για την προτεραιότητα που δίνουν τώρα οι οικογένειες στο να περνούν χρόνο μαζί και να ταξιδεύουν.»

  • Το 85% είναι πολύ πιθανό να ταξιδέψουν με τα παιδιά τους τους επόμενους 12 μήνες.
  • Το 57% νιώθει πιο σίγουρο και άνετα ταξιδεύοντας.
  • Ένα μικρότερο αν και ακόμη μεγάλο ποσοστό γονέων (43%), εξακολουθεί να αισθάνεται επιφυλακτικό σχετικά με τα ταξίδια.

Ενώ ο πληθωρισμός κάνει τις οικογένειες να αναζητούν φθηνότερα καταλύματα και τρόπους για να φτάσουν εκεί που θέλουν, μια τάση παραμένει ισχυρή. Κι αυτή είναι, η ανάγκη για ταξιδιωτικό σύμβουλο.

Το 52% των γονέων είναι πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν ταξιδιωτικό σύμβουλο ή έχουν ήδη χρησιμοποιήσει έναν. Αυτό δηλώνει μια απότομη αύξηση από πέρυσι, όταν μόνο το 17%, ανέφερε ότι χρησιμοποιεί ταξιδιωτικό σύμβουλο.

Τα τρία κορυφαία στυλ οικογενειακών διακοπών

Το ενδιαφέρον για οικογενειακές διακοπές εστιασμένες στη φύση ή πιο ενεργές διακοπές μειώνεται. Τα τρία κορυφαία στυλ οικογενειακών διακοπών, διαμορφώνονται ως εξής:

  • Διακοπές στην παραλία (66%).
  • Διακοπές στην πόλη (65%).
  • Επισκέψεις σε φίλους και συγγενείς (61%).

Οι οικογένειες συνεχίζουν να ανησυχούν περισσότερο για τις προσιτές τιμές και για την αντιμετώπιση πιθανών ακυρώσεων, πέρα ​​από κάθε άλλο θέμα που σχετίζεται με ταξίδια.