Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το πρωινό του ξενοδοχείου δεν είναι αυτό που ήταν. Η πανδημία τo άλλαξε. Σε κάποιες περιπτώσεις το έκανε καλύτερο, σε άλλες το έκανε πιο ακριβό ή το εξαφάνισε. Ωστόσο οι αλλαγές αυτές έχουν παραμείνει.

«Πριν από την πανδημία, τα ξενοδοχεία επέκτειναν τα πρωινά με όλο και περισσότερα είδη, λέει ο Vimal Patel, πρόεδρος της QHotels, μιας εταιρείας διαχείρισης ξενοδοχείων.
Υπήρχαν περισσότερα από 40 είδη στο μενού και γινόταν οικονομικό βάρος για τα ξενοδοχεία».

Αυτές τις μέρες, πολλά μενού πρωινού σε ξενοδοχεία έχουν μειωθεί. Σε μια εποχή που πολλά ξενοδοχεία έχουν έλλειψη προσωπικού και αγωνίζονται να αυξήσουν τον αριθμό τους, αυτές οι επιλογές είναι πιο βιώσιμες, λέει ο Vimal Patel.

  • Περίπου το ένα τρίτο όλων των ξενοδοχείων στις ΗΠΑ (35%) προσφέρουν δωρεάν πρωινό.
  • Το 31% έχει χρέωση για το πρωινό.
  • Τα υπόλοιπα ξενοδοχεία, δεν προσφέρουν επιλογές για πρωινό στις εγκαταστάσεις.

Πολλές αλυσίδες ξενοδοχείων αναθεώρησαν επίσης τα μενού πρωινού τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Στο IHG Hotels & Resorts, έριξαν μια προσεκτική ματιά στο πρωινό. Ωστόσο κάποια πράγματα ήταν αδιαπραγμάτευτα. Η επωνυμία Holiday Inn Express διατήρησε τις τηγανίτες με κανέλα.

«Αλλά δεδομένης της μεταβαλλόμενης φύσης των προτιμήσεων των επισκεπτών, προσθέσαμε νέες επιλογές που θέλουν οι επισκέπτες», λέει η Stephanie Atiase, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και διαχείρισης παγκόσμιας επωνυμίας για το Holiday Inn Express.

Τα ξενοδοχεία της αλυσίδας ανανέωσαν τα μενού πρωινού τους με πιο υγιεινά προϊόντα όπως ελληνικό γιαούρτι, φρέσκα φρούτα και πλιγούρι βρώμης.

Ομοίως, η Marriott παρουσίασε ένα νέο πρόγραμμα ζεστού πρωινού στις μάρκες Residence Inn, SpringHill Suites, Fairfield και TownePlace Suites το περασμένο φθινόπωρο.

Το νέο πρωινό περιλαμβάνει ζεστές προσφορές, όπως κις χωρίς κρούστα με σπανάκι και τυρί, λουκάνικο, αυγό και τυρί με κουλούρι ολικής αλέσεως και σουφλέ cheddar jalapeno.
Η Marriott πρόσθεσε επίσης φρέσκα φρούτα και επιλογές χωρίς γλουτένη.