Τώρα που ξεκίνησαν τα ταξίδια, οι αεροπορικές εταιρείες αναζητούν πιο δημιουργικούς τρόπους για να εμπνεύσουν εμπιστοσύνη στους ταξιδιώτες και να κάνουν κράτηση.

Όπως πρόσφατα, η Etihad Airways στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ). Ένωσε τις δυνάμεις της με το Mediclinic για βολικά τεστ PCR στο σπίτι.

Αυτό θα επιτρέψει στους ταξιδιώτες με έδρα στα ΗΑΕ μια βολική υπηρεσία δοκιμών PCR Covid-19 στο σπίτι τους ή σε ένα ιατρικό εργαστήριο πριν από το ταξίδι τους.

«Το νέο σχέδιο της Etihad Airways θα φέρει τους πελάτες πίσω και θα βοηθήσει στην αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στα αεροπορικά ταξίδια, τόνισε ο Μάθιου Τζορτζ αναλυτής στο GlobalData.

Με αυξημένα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής, μείωση της χωρητικότητας και των εγκαταστάσεων για την αντιμετώπιση των κοινωνικών αποστάσεων, οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει τώρα να διαφοροποιήσουν τις προσφορές τους για να τονίσουν την ασφάλεια των υπηρεσιών τους.

Η συνεργασία της Etihad θα επιτρέψει στους πελάτες να έχουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα -χωρίς κόπο- όταν ταξιδεύουν σε συγκεκριμένους προορισμούς.

Σύμφωνα με το GlobalData, το 45% της Gen X στα ΗΑΕ παραμένει «εξαιρετικά ανησυχητικό» για το Covid-19.

Πάνω από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων «συμφωνούν απόλυτα» ότι έπρεπε να αλλάξουν ή να ακυρώσουν τα επερχόμενα εγχώρια (22%) και διεθνή (38%) προγράμματα.

Η παροχή εξοπλισμού προστασίας, η πρόσβαση και οι απαραίτητες πληροφορίες και ενημερώσεις σχετικά με μέτρα για τον μετριασμό του Covid-19 και η διασφάλιση υψηλών προδιαγραφών υγιεινής θα ωφελήσουν τους μεταφορείς τους επόμενους μήνες.