Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Hostelworld αναμένει να κλείσει θετικά τη χρονιά, αφού βλέπει ισχυρή ανάκαμψη της ζήτησης.

Τα καθαρά έσοδα τον Σεπτέμβριο ανήλθαν στο 104% των προ-Covid 2019 επιπέδων με τις κρατήσεις να αγγίζουν το 83%.

Αυτό αντανακλά τη διαρκή αύξηση των μέσων τιμών κράτησης (ABV) και την ομαλοποίηση των ποσοστών ακύρωσης καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Η εταιρεία ανέφερε τη συνεχιζόμενη ανάκαμψη των περιοχών σε Ασία και Ωκεανία, στο 70% των επιπέδων του 2019, από 43% τον Ιούνιο.

Σύμφωνα με την Hostelworld «συνοπτικά, όλες οι γεωγραφικές περιοχές συνεχίζουν να παρουσιάζουν ισχυρή ανάκαμψη της ζήτησης.

Οι κρατήσεις και η ABV έχουν θετική τάση, τα ποσοστά ακύρωσης συμβαδίζουν με τις προσδοκίες και οι δαπάνες μάρκετινγκ μειώνονται σημαντικά καθώς τα οφέλη των κοινωνικών μας χαρακτηριστικών συνεχίζουν να υλοποιούνται».

Πώς η στρατηγική σε social media βοηθά στην ανάκαμψη της Hostelworld

Επίσης, ανέφερε ισχυρή αύξηση στον αριθμό των πελατών που εγγράφονται σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (social media) με εφαρμογή για κράτηση, η οποία παρουσιάστηκε τον Απρίλιο.

Αυτή η καινοτόμος στρατηγική social media, οδηγεί περισσότερους πελάτες στη χρήση των εφαρμογών της Hostelworld και μειώνει τα έξοδα μάρκετινγκ.
Σχεδόν οι μισοί πελάτες είχαν εγγραφεί στην πλατφόρμα μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου.

«Αυτό, μαζί με την ισχυρή καθαρή κράτηση και την ανάπτυξη της ABV, έχει μεταφραστεί σε αυξημένα έσοδα, χαμηλότερο κόστος μάρκετινγκ και βελτιωμένα περιθώρια κέρδους, πρόσθεσε η εταιρεία.

Με βάση τις τρέχουσες επιχειρηματικές επιδόσεις και τροχιά, αναμένουμε τώρα να είμαστε συγκρατημένα θετικά ebitda για το οικονομικό έτος 2022.

Δεδομένης της συνεχιζόμενης δυναμικής μας, οι προοπτικές για το 2023 είναι ενθαρρυντικές και αναμένουμε ότι η αναπτυξιακή μας στρατηγική θα συνεχίσει να αποφέρει περαιτέρω σημαντικά οφέλη το 2023 και μετά».

Ο Gary Morrison Διευθύνων Σύμβουλος της Hostelworld τόνισε ότι «αν και αναγνωρίζω ότι οι ευρύτερες μακροοικονομικές συνθήκες είναι προκλητικές και εξαιρετικά ασταθείς, παραμένω αισιόδοξος από τις προοπτικές ανάπτυξης της επιχείρησης μας, που υποστηρίζονται από την εξαιρετικά διαφοροποιημένη στρατηγική μας στα social media, την κατανομή μάρκετινγκ βάσει δεδομένων και τον πειθαρχημένο έλεγχο του κόστους».