Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η ραγδαία ανάπτυξη στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) οδηγεί σε επαναστατικούς μετασχηματισμούς σε πολλούς τομείς μεταξύ των οποίων και τα ξενοδοχεία.
Σύμφωνα με την AxisRooms η τεχνητή νοημοσύνη στον κλάδο της φιλοξενίας προσφέρει ευκαιρίες όπως:

  • Παροχή καλύτερων εμπειριών στους ξενοδόχους και τους επισκέπτες.
  • Αύξηση της αποτελεσματικότητας.
  • Αυτοέλεγχος.
  • Καλύτερη διαχείριση των επιχειρησιακών διαδικασιών.

Η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται σχετικά σύντομα να ωφελήσει πολλές ξενοδοχειακές υπηρεσίες, όπως η υποδοχή/επεξεργασία κρατήσεων, οι εμπειρίες των πελατών, οι σχέσεις με τους πελάτες, η επικοινωνία, το μάρκετινγκ, οι στρατηγικές πωλήσεων, η τιμολόγηση, η διαχείριση εσόδων/εξόδων, η ασφάλεια και πολλά άλλα.

Εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης στα ξενοδοχεία

Ορισμένα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν ευρέως τα chatbots (διαδικτυακή επικοινωνία με βάση τον διάλογο που βασίζεται στην προσέγγιση της τεχνητής νοημοσύνης) για να παρέχουν στους επισκέπτες τους γρήγορες, αποτελεσματικές και ακριβείς πληροφορίες.

Για παράδειγμα, τα chatbots με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις κρατήσεις, τις υπηρεσίες δωματίου και τα αξιοθέατα.

Επιπλέον, οι φωνητικοί βοηθοί μπορούν να βοηθήσουν τους επισκέπτες με τις διαδικασίες check-in/out και να μειώσουν τον φόρτο εργασίας του προσωπικού.

Οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να αναλύουν τις προτιμήσεις των επισκεπτών και να τους προσφέρουν εξατομικευμένες συστάσεις.

Χρησιμοποιώντας πλαίσια τεχνητής νοημοσύνης, τα σχόλια των επισκεπτών μπορούν να αναλυθούν με μεθόδους ανάλυσης κειμένου και συναισθηματικής ανάλυσης. Αυτό επιτρέπει τον γρήγορο εντοπισμό αρνητικών σχολίων και συμβάλλει στον προσδιορισμό των επιπέδων ικανοποίησης των επισκεπτών.

Με αυτές τις πληροφορίες, μπορούν να αναπτυχθούν και να εφαρμοστούν στρατηγικές βελτίωσης της ποιότητας των υπηρεσιών.

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη προβλέπει τη ζήτηση σε ξενοδοχεία

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προβλέψει τη ζήτηση σε δωμάτια με βάση ιστορικά δεδομένα.
Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πιο ακριβή αιτήματα επισκεπτών και βελτιστοποιημένες τιμές δωματίων.

Επιπλέον, τα συστήματα αυτόματου ελέγχου με υποστήριξη ΤΝ χρησιμοποιούνται για την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης των ξενοδοχείων.

Τα συστήματα αυτά μπορούν να ρυθμίζουν αυτόματα παράγοντες όπως ο γενικός φωτισμός, ο κλιματισμός και η θερμοκρασία του νερού, παρέχοντας σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας.

Αρκετά σημαντικά, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει τα συστήματα ασφαλείας στα ξενοδοχεία.

Με προηγμένους αλγορίθμους ανάλυσης και αναγνώρισης εικόνων, μπορεί να ανιχνεύει ύποπτες δραστηριότητες παρακολουθώντας τις κάμερες ασφαλείας του ξενοδοχείου και να αποτρέπει απόπειρες απάτης και κλοπής.

Η AI ξενοδοχείων γίνεται ευρέως διαδεδομένη

Η ανάλυση δεδομένων AI μπορεί να δημιουργήσει μοντέλα πρόβλεψης της ζήτησης και να βελτιστοποιήσει τους πόρους.
Για παράδειγμα, οι αλγόριθμοι ΤΝ μπορούν να προβλέψουν τα εποχικά ποσοστά πληρότητας των ξενοδοχείων και να προσαρμόσουν αυτόματα τις στρατηγικές τιμολόγησης, βελτιώνοντας τη διαχείριση των εσόδων.

Οι τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης δείχνουν μια αυξανόμενη ανάγκη στον ξενοδοχειακό κλάδο, παρέχοντας ευρύτατα πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις.
Με την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης σύντομα, οι εφαρμογές ΤΝ στον ξενοδοχειακό κλάδο αναμένεται να γίνουν ευρέως διαδεδομένες.

Αυτές οι ραγδαίες εξελίξεις θα δημιουργήσουν τη δυνατότητα να προσφέρεται μια πιο ακριβής, υψηλότερης ποιότητας και άψογη εμπειρία τόσο στους ξενοδόχους όσο και στους επισκέπτες.