Τα ταξίδια ξαναρχίζουν σε όλο τον κόσμο και οι Ινδοί λάτρεις των ταξιδιών βρίσκονται στην πρώτη γραμμή , τόσο εντός της χώρας καταγωγής τους, σε όλη τη Νότια Ασία όσο και παγκοσμίως.

Με την ψηφιοποίηση του τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού, οι καταναλωτές δεν έχουν πλέον τις επιλογές τους – για πτήσεις ή μεταφορές, διαμονή, εμπειρίες, φαγητό και ποτό και πολλά άλλα. Σε αυτό το δυναμικό περιβάλλον, γίνεται ακόμη πιο σημαντικό για τους ξενοδόχους και τους ιδιοκτήτες ακινήτων να επιδεικνύουν τον εαυτό τους για να προσεγγίσουν το σωστό κοινό-στόχο, την κατάλληλη στιγμή και μέσα από τα σωστά κανάλια.

Λοιπόν, τι κάνει την ψηφιακή πλατφόρμα ταξιδιών, την Agoda , να πιστεύει ότι είναι η σωστή λύση;

Όντας μια εταιρεία πρώτης τεχνολογίας

Μετά από περιορισμούς έναρξης στάσης για περισσότερα από δύο χρόνια, οι ξενοδόχοι δεσμεύονται ακόμη περισσότερο στην εύρεση πόρων που μπορούν να τους βοηθήσουν να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους πιο αποτελεσματικά. Υπάρχει ανάγκη να εστιάσουμε στην αύξηση της ψηφιακής προβολής του ξενοδοχείου, να διευρύνουμε το κοινό, να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση πελατών και να βελτιώσουμε την ποιότητα της εμπειρίας διαμονής. Η Agoda υπερηφανεύεται ως εταιρεία πρώτης τεχνολογίας και έχει παγκόσμια παρουσία με ακίνητα σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.

Η Agoda απασχολεί περισσότερους από 1.000 μηχανικούς που οδηγούν σε καινοτομίες προϊόντων που ταιριάζουν τόσο στις ανάγκες των συνεργατών όσο και των ταξιδιωτών. Το Πρόγραμμα Ανάπτυξης της Agoda αξιοποιεί την τεχνολογία βελτιστοποίησης μάρκετινγκ που βοηθά τους συνεργάτες ξενοδοχείων να προσεγγίσουν νέους και υπάρχοντες πελάτες με οικονομικό τρόπο, βοηθώντας χιλιάδες καταλύματα στην Ινδία να βρουν και να εξασφαλίσουν νέους πελάτες.

Επιλογές προϊόντων με γνώμονα τις πληροφορίες για την ανάπτυξη της επιχείρησης

Οι συνεργάτες της Agoda τη βλέπουν ως ένα πολύτιμο κανάλι που βοηθά στη διαφοροποίηση της προσφοράς τους από άλλα ακίνητα. Η αποκλειστική διαχείριση λογαριασμού, οι πληροφορίες και η ευφυΐα, που υποστηρίζονται από μια πύλη συνεργατών, διασφαλίζουν ότι η Agoda παρέχει καινοτόμα και αξιόπιστα προϊόντα στα οποία βασίζονται οι συνεργάτες για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.

Για παράδειγμα, η πρόσφατη έρευνα της πλατφόρμας έδειξε μια τάση ότι οι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση εάν στην προσφορά περιλαμβάνονται πρόσθετα προνόμια, όπως κίνητρα για F&B, αναβαθμίσεις δωματίων και πρόωρο check-in/check-out αργά.

Η πλατφόρμα παρέχει στους ξενοδόχους πληροφορίες για βασικούς κλάδους, όπως Λειτουργίες (ποιότητα καταλόγου/εικόνας), Απόδοση (μετατροπές τιμολόγησης, προβολή) και σχόλια πελατών, επιτρέποντάς τους να χρησιμοποιούν και τα τρία προς όφελός τους για τη βελτίωση των προσφορών τους. Αυτό που βοήθησε περαιτέρω είναι οι αποκλειστικές ιστοσελίδες που παρουσιάζουν ειδικές προσφορές με ακίνητα συνεργατών, που υποστηρίζονται από το ψηφιακό μάρκετινγκ, τις δημόσιες σχέσεις και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι πληροφορίες δεδομένων οδήγησαν στην καινοτομία για άλλες λύσεις προϊόντων πανδημίας, όπως το GoLocal, το EasyCancel και το Hygiene Plus, που βοήθησαν τους συνεργάτες να συλλάβουν τη λανθάνουσα ζήτηση που υπήρχε. Επίσης, με το κινητό να είναι μια ολοένα και πιο σημαντική πλατφόρμα ιδιαίτερα στην Ινδία, η Agoda έχει επικεντρωθεί στην ανάπτυξη προϊόντων ή πρωτοβουλιών που στοχεύουν συγκεκριμένα χρήστες κινητών και εφαρμογών.

Οι λύσεις και οι πληροφορίες κοινοποιούνται στο Partner Hub της Agoda ( www.partnerhub.agoda.com ) και στο YCS extranet, με εύχρηστους πίνακες εργαλείων που επιτρέπουν στις ιδιοκτησίες να διαχειρίζονται τη δική τους παρουσία και να αξιοποιούν προϊόντα για να προσεγγίσουν νέους πελάτες.

Επιχειρηματικός συνεργάτης

Είναι μεγάλη απόφαση η εξωτερική ανάθεση κρατήσεων και λύσεων μάρκετινγκ σε OTA. Τα πλεονεκτήματα της συνεργασίας με την Agoda περιλαμβάνουν την πρόσβαση σε μεγάλους τύπους δεδομένων που διαφορετικά ενδέχεται να μην είναι προσβάσιμα στους περισσότερους ξενοδόχους και ιδιοκτήτες ακινήτων. Αυτές οι πληροφορίες δεδομένων σε συνδυασμό με εύχρηστους πίνακες εργαλείων απλοποιούν τις αποφάσεις μάρκετινγκ για τους ξενοδόχους, αφήνοντάς τους περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθούν στην πλευρά της φιλοξενίας της επιχείρησης.

Η Agoda απασχολεί περισσότερους από 4.800 υπαλλήλους σε 32 αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας, αφοσιωμένοι στη δημιουργία κρατήσεων για συνεργάτες, οι οποίοι κυμαίνονται από ανεξάρτητους ξενοδόχους καθώς και ιδιοκτήτες σπιτιού έως μεγάλα γνωστά επώνυμα ακίνητα που με τη σειρά τους προσφέρουν στους ταξιδιώτες μια ευρεία επιλογή επιλογών διαμονής σε όλο τον προϋπολογισμό φάσμα. Επισκεφτείτε το www.partnerhub.agoda.com για περισσότερες πληροφορίες.