Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Booking.com δημιούργησε την fintech για να βελτιώσει την πρόσβαση στην ταξιδιωτική αγορά της για πελάτες και συνεργάτες.
Η εταιρεία λέει ότι στόχος της είναι να “αφαιρέσει περαιτέρω την οικονομική τριβή από τη διαδικασία ταξιδιού”.

Η μονάδα fintech διευθύνεται από τον ανώτερο αντιπρόεδρο Ντάνιελ Μάροβιτς, ο οποίος ηγήθηκε των προϊόντων πληρωμών τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Θα εδρεύει στο Άμστερνταμ και τη Σαγκάη. Και υπάρχουν σχέδια για επέκταση του μεγέθους της φέτος.

Θα λειτουργήσει ως ανεξάρτητη επιχείρηση που θα αναπτύξει νέα προϊόντα για να αυξήσει την αποδοτικότητα. Καθώς και να “δημιουργήσει πιθανές νέες ροές εσόδων” για κρατήσεις.

Ο συνδυασμός των διασυνοριακών και των συναλλαγματικών συναλλαγών είναι ένα σημείο τριβής για την αγορά και συνεπώς μια ευκαιρία για εμάς, υπογραμμίζει ο Ντάνιελ Μάροβιτς. Οι αγορές έχουν πολύ διαφορετικές πρακτικές και μεθόδους πληρωμής.

Πολλοί άνθρωποι κάνουν κράτηση και πληρώνουν για το ταξίδι τους έως και ένα χρόνο νωρίτερα. Κάτι, που δημιουργεί τριβή ταμειακών ροών για ταξιδιώτες και παρόχους.

Στόχος μας είναι να γεφυρώσουμε το χάσμα. Αυτό θα βοηθήσει στη μείωση της τριβής. Και παράλληλα θα ενισχύσει την αξία που προσφέρουμε ως παγκόσμιος διαμεσολαβητής”.