Το προσεχές Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA στο Κατάρ προβλέπεται να δημιουργήσει ευκαιρίες εσόδων περίπου 4 δισ. δολαρίων από τις τουριστικές δαπάνες στη Μέση Ανατολή, σύμφωνα με νέα έκθεση.

Η φιλοξενία, το f&b, τα αθλητικά εμπορεύματα και η μόδα είναι οι βασικοί τομείς που προβλέπεται να συγκεντρώσουν το μεγαλύτερο μερίδιο των δαπανών των ποδοσφαιρόφιλων και των τουριστών κατά την περίοδο του Παγκοσμίου Κυπέλλου Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου.

Η μελέτη ανέφερε ότι τα ψηφιακά κανάλια θα παίξουν κρίσιμο ρόλο στην τόνωση των τουριστικών δαπανών στη Μέση Ανατολή κατά τη διάρκεια της περιόδου του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Μάλιστα τα δύο τρίτα των καταναλωτών αναμένουν σημαντική αύξηση στις δαπάνες τους σε τομείς όπως το f&b, τα αθλητικά ρούχα, τα ταξίδια και η ψυχαγωγία.

«Πάνω από το 60% αυτής της αύξησης των δαπανών αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσω ψηφιακών καναλιών», ανέφερε η μελέτη.

Η αναμενόμενη κερδοφορία κατά τη διάρκεια της περιόδου του Παγκοσμίου Κυπέλλου οδήγησε σε φρενίτιδα μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην περιοχή να χαράξουν καινοτόμες στρατηγικές για να επωφεληθούν από την ευκαιρία.

«Αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο είναι ξεχωριστό από πολλές απόψεις, καθώς είναι το πρώτο που θα διεξαχθεί στην περιοχή μας, το πρώτο που θα διεξαχθεί το χειμώνα – αλλά το πιο σημαντικό – το πρώτο που θα διεξαχθεί στη σημερινή ψηφιακή σφαίρα περιεχομένου που οδηγεί τους χρήστες», δήλωσε ο Youssef Gadallah. είπε στο Arabian Business, επικεφαλής του τμήματος επιχειρηματικού μάρκετινγκ και δημιουργικής στρατηγικής για τις υπηρεσίες MENA, KSA & Βόρεια Αφρική στο TikTok.