Virgin Atlantic και Guide Dogs συνεργάζονται για αεροπορικά ταξίδια χωρίς αποκλεισμούς σε επιβάτες με απώλεια όρασης.

Η συνεργασία περιλαμβάνει την παροχή ειδικής εκπαίδευσης στο πλήρωμα καμπίνας της Virgin Atlantic για να βοηθήσει καλύτερα τους επιβάτες με προβλήματα όρασης.

Ως μέρος της προσπάθειας ενίσχυσης της συμμετοχής, η Guide Dogs θα προσφέρει διαδικτυακούς πόρους στο πλήρωμα καμπίνας της αεροπορικής εταιρείας. Οι πόροι θα ενσωματωθούν στο τακτικό τους πρόγραμμα εκπαίδευσης για να διευκολύνουν τους ταξιδιώτες με απώλεια όρασης να πλοηγηθούν στην εμπειρία πτήσης.

Η εκπαίδευση που παρέχεται από το Guide Dogs θα καλύπτει μια σειρά θεμάτων, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου προσέγγισης και βοήθειας επιβατών με απώλεια όρασης, ειδικά σε χώρους με συνωστισμό, για παράδειγμα στενούς διαδρόμους, σκάλες και πόρτες.

Το πρόγραμμα θα εκπαιδεύσει επίσης το πλήρωμα στα καλύτερα σημεία του αεροσκάφους ώστε οι σκύλοι-οδηγοί να ξεκουράζονται κατά τη διάρκεια μεγάλων πτήσεων.

Οι εργαζόμενοι της Virgin Atlantic θα έχουν ευκαιρίες για πιο ολοκληρωμένη πρακτική εκπαίδευση, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να καθοδηγούν με αυτοπεποίθηση και ενσυναίσθηση τους ταξιδιώτες που έχουν απώλεια όρασης.

Πρόσφατη έρευνα σε άτομα με απώλεια όρασης στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε ότι πολλά από αυτά επιθυμούν να ταξιδεύουν περισσότερο. Ωστόσο έχουν επιφυλάξεις σχετικά με τις πτήσεις λόγω αρνητικών εμπειριών του παρελθόντος.

  • 59% θα ήθελε να ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό.
  • 84% θα ένιωθε πιο άνετα με τα αεροπορικά ταξίδια εάν το πλήρωμα καμπίνας ήταν καλύτερα εκπαιδευμένο σχετικά με τα προβλήματα όρασης.
  • Περισσότεροι από τους μισούς (56%) έχουν αισθανθεί άβολα όταν ταξιδεύουν με αεροπλάνο κάποια στιγμή στο παρελθόν.
  • Το 65% θα ήθελε να δει αεροπορικές εταιρείες να εκπαιδεύονται για να τους κατανοήσουν

Οι ανασφάλειες ταξιδιωτών με προβλήματα όρασης

Το check-in στο αεροδρόμιο (38%)
Η ανάγνωση του μενού του φαγητού (34%).
Η αφαίρεση των αποσκευών τους (32%).