Οι συναντήσεις και οι εκδηλώσεις του ξενοδοχείου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τα έσοδα του. Παράλληλα είναι και μία δεξαμενή πελατών με συνεχή ροή οι οποίοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους.

Οι MICE είναι η τέλεια ευκαιρία για να οικοδομήσετε τη φήμη του ξενοδοχείου και να κερδίσετε επιπλέον κρατήσεις.
Ο Τζέισον Λούες, διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ σε μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες, δείχνει τον τρόπο.

Πώς να μεγιστοποιήσετε τα έσοδα από τις συνεδριάσεις του ξενοδοχείου

1. Εστίαση στην ποικιλομορφία και την οικοδόμηση σχέσεων

Οι συναντήσεις μπορούν να είναι μεγάλες ή μικρές και σε διάφορες μορφές. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε μεγάλα δείπνα, εκθέσεις, συνέδρια, συνόδους κορυφής ή συναντήσεις δικτύωσης.
Εάν είστε ένα μεγαλύτερο ξενοδοχείο, θα μπορούσατε να φιλοξενήσετε συγκεκριμένες αντιπροσωπείες όπως μια αθλητική επιτροπή.
Επικεντρωθείτε στην προσπάθεια να “κλειδώσετε” συναντήσεις ή τακτικές εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται σε τριμηνιαία ή ετήσια βάση.
Με αυτόν τον τρόπο γνωρίζετε ότι θα έχετε εγγυημένες πωλήσεις δωματίων και έσοδα.

2. Χαρίστε τους μια υπέροχη εμπειρία

Αν όλα πάνε καλά οι διοργανωτές είναι πολύ πιθανό να σας προτιμήσουν ξανά. Διευκολύνετε τους στην φιλοξενία για παράδειγμα στα καθίσματα, την τροφοδοσία κ.λπ. Αν τους υποστηρίξετε στην διοργάνωση τους προσφέρετε μια απρόσκοπτη και χωρίς προβλήματα εμπειρία κρατήσεων θα το εκτιμήσουν.
Με την τεχνολογία να διαδραματίζει τόσο τεράστιο ρόλο στην online εμπειρία κράτησης, πρέπει να διευκολύνετε τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση των δωματίων τους και να κάνουν βασικές ρυθμίσεις γύρω από τη συνάντηση.
Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε είναι ότι οι υπεύθυνοι σχεδιασμού ενοχλούνται περισσότερο από καθυστερημένη επικοινωνία. Είναι επιτακτική ανάγκη να απαντήσετε σε οποιαδήποτε ερώτηση το συντομότερο δυνατόν και όχι περισσότερο από 24 ώρες από την ερώτηση.

3. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο του ιστότοπου σας

Επισημάνετε τον προορισμό σας ως ένα ελκυστικό μέρος για να φιλοξενήσετε εκδηλώσεις.
Δημιουργήστε ένα blog στον ιστότοπο σας με πληροφορίες, συμβουλές, τάσεις, κλπ. Εκεί διαφημίσετε τον προορισμό σας ως κόμβο δραστηριότητας, ένα ιδανικό μέρος για συναντήσεις ή εκδηλώσεις.
Οι διοργανωτές θέλουν να πάνε τους συμμετέχοντες σε κάποιο προορισμό που θα τους ενθουσιάσει. Διαφημίστε και την ικανότητά σας να εξυπηρετείτε σε διαφορετικές ομάδες και συνέδρια και δημοσιεύσετε τις μαρτυρίες πελατών σας.