Με τον αντίκτυπο του COVID-19, η εμπιστοσύνη έχει γίνει κρίσιμος παράγοντας για τους ταξιδιώτες κατά την κράτηση διαμονής σε ξενοδοχεία.
Ως αποτέλεσμα, πολλοί ταξιδιώτες προτιμούν πλέον να κάνουν απευθείας κράτηση αντί να χρησιμοποιούν διαδικτυακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες (OTA’s).
Κάνοντας απευθείας κράτηση, μπορούν να έχουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα ισχύοντα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής, καθώς και να έχουν άμεση γραμμή επικοινωνίας με το ξενοδοχείο.
Αυτή η στροφή προς τις άμεσες κρατήσεις έχει δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για τα ξενοδοχεία να δημιουργούν τις δικές τους απευθείας κρατήσεις και να βελτιστοποιούν τα έσοδά τους, εκτός από τη συνέχιση της προμήθειας επιχειρήσεων και μέσω των ΟΤΑ’s.
Ο STAAH, ο ειδικός στις λύσεις φιλοξενίας κυκλοφόρησε πρόσφατα ένα δωρεάν ηλεκτρονικό βιβλίο με τίτλο «Ο οδηγός εμπειρογνωμόνων για την αύξηση των άμεσων κρατήσεων».
Το ηλεκτρονικό βιβλίο καθοδηγεί τους ξενοδόχους με συμβουλές και τάσεις για το πώς να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και να οδηγήσουν περισσότερες απευθείας κρατήσεις στον ιστότοπο του καταλύματός τους.
Οι OTA και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες παίζουν το ρόλο τους στην αύξηση της ευαισθητοποίησης και της πληρότητας, οι άμεσες κρατήσεις βοηθούν στη μείωση των υψηλών προμηθειών για την απόκτηση επισκεπτών. Μια επιτυχημένη στρατηγική διανομής είναι η σωστή ισορροπία μεταξύ απευθείας κρατήσεων και OTA.
«Ο στόχος του e-book είναι να δώσει τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις τους και να βελτιστοποιήσουν τα έσοδά τους. Πιστεύουμε ότι με τη μείωση των προμηθειών και τη δημιουργία άμεσης σχέσης με τους επισκέπτες, τα ξενοδοχεία μπορούν να δημιουργήσουν ένα πιο βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο και μια καλύτερη στρατηγική διανομής μακροπρόθεσμα. Αυτό το ηλεκτρονικό βιβλίο παρέχει πρακτικές συμβουλές και καθοδήγηση σχετικά με το πώς να οδηγείτε αποτελεσματικά πιο άμεσες κρατήσεις και να προσελκύετε, να διατηρείτε και να αναπτύσσετε επισκέπτες. Ελπίζουμε ότι ολόκληρη η βιομηχανία της φιλοξενίας θα εκμεταλλευτεί αυτόν τον πόρο και θα τον χρησιμοποιήσει για να λάβει τεκμηριωμένες επιχειρηματικές αποφάσεις.» είπε ο Edwin Saldanha, Διευθυντής Μάρκετινγκ STAAH.
Το δωρεάν ηλεκτρονικό βιβλίο, μια πρωτοβουλία σκέψης-ηγεσίας, ξεκίνησε στην εκδήλωση B2B βιομηχανίας «The Big Connect» στην Καλκούτα από τον Rajesh Ghanshani, Διευθυντή – Επιχειρησιακή Ανάπτυξη για την Ινδική Υποήπειρο, STAAH και τον Akanksha Garg, Ιδρυτή Διευθυντή – Waxpol Hotels και Θέρετρα.